Muistaako joku -60 luvulta Sultan nimisiä vaaleita rusinoita, olivat hyviä, ei enää taida myynnissä niitä olla. oli muitakin -

Sultan tuotteita, niitä rypäleitä ei enää varmaan viljellä.

Avainsanat: rusina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:45

Kylläpä muistan hyvinkin, kummisetäni oli silloin rekkakuskina ja satamasta toi näitä rusinoita meille lapsosille, ne oli tosi hyvii... kattelin/googletin ja kyllä siellä ruokaohjeitakin löyty, joissa tätä rusinaa käytetään, joten täytyyhän sitä puodeistkin sitten löytyy, luulen ma, täytyypi kattoo miunkin sit sillä silmällä seuraavan kerran... mut sen nimenä kyl oli sultanarusina tuos googletuksessain.. itekkään muista miten se ois kirjotettu sillon:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 16:28

Tuotteen nimi on tuttu, mutta muista kuvioista kuin rypäleistä tai rusinoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:54

60-luvulla 3 vuotta eläneenä en muista ko. tuotetta.Merkki on minulle tuttu ainoastaan kondoomeista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:40

Tuttu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:16

Tuttu on. Olisivatkohan vaaleita viinirypäleitä ja kalifornialaiset tummia ? Se selittäisi maun ja värin.