kuinka monta kertaa käyt kakalla / pissalla per päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:20

Juuri nyt en voi käydä vessassa ollenkaan, koska identtinen kaksoisveljeni Homer rikkoi sen.
www.entertonement.com/clips/...tellaneta-

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 16:14

Riittävän usein että ei sisälle mitään eilistä jäisi. vastaisin tarkasti jos sen anonyyminä voisin tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 16:22

Silloin kun on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:30

en ole pitänyt päiväkirjaa vessassa käynneistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:30

no vähän riippuu, kuinka paljon oon juonut ja syönyt.. sillon ku juon 4litraa vettää päivässä, käyn joka tunti pissalla.. joskus käyn vaan kaksi kertaa.. kakalla ehkä 1-2

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 16:55

Ei ole tukkimiehen päiväkirjan tarpeita vieressä tarpeilla käydessä. Käyntikerrat vaihtelevat nautitun ruoan koostumuksesta ja juotujen juomien määrästä. Sekä siitä onko ollut kylmä vai kuuma päivä. Mutta kerran kumminkin kumpaakin säiliön huuhtelupuolta per päivä tyhjennän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 18:04

On tullut jo vuosikymmeniä käytyä tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 19:40

Mielenkiintoista, kirjaan kaiken ylös.... mihinkähän tieteelliseen tutkimukseen nämä vastaukset osallistuvatkaan? Jotta vastaisin myös kysyttyyn kysymykseen, niin 4-5 kertaa vuorokaudessa (en päivässä) näin äkkiseltään pitkältä ajalta kertyviä muistiinpanojani tutkittuani:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:27

jaahas, joskus kerran kakkosella. joskus vain joka toinen päivä, ykkösellä käyn päivästä riippuen, keskimäärin varmaankin neljä-viisi kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:28

mitäs tutkimusta oot tekemässä, vastaan, jos otat nimimerkin ja kysyt henk.kohtasesti .... oottelen taas !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:06

yhtään tarpeellista kertaa en jätä väliin enkä yhtään tarpeetontakaan kertaa en käy, se kuinka monta niitä tarpeellisia kertoja sitten tulee riippuu panostuksesta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:11

Anonyymi kysyy nyt liian intiimejä asioita. Luonnollisten tarpeiden repostelu julkisuudessa ei ole hyvän keskusetelukulttuurin mukaista. Mikäli omat tarpeesi ja toimintosi sinua huolestuttavat, käänny terveydenhoitohenkilökunnan puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:55

kyllä tulee joka päivä käytyä kummatkin tarpeet tekemässä. kiinteät kahdesti anakin joskus useimminkin. sit lirllä muutamia keroja päivässä. tosin riipuen siitä miten paljon juon päivän aikaan tai paljonko hikoilen silloin taas vähempi käymistä siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:02

Tarpeeksi, tuletko laskemaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 00:22

Sillon kun on tarvis. En ole pitänyt kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2009 - 17:48

En pidä vessapäiväkirjaa, mutta silloin kun tarve vaatii. Jos kiinnostaa tilastollisesti, niin tervetuloa laskemaan Anonyymi.
Kakka homma, että et osaa kirjautua, voisit joskus saada järkeviäkin vastauksia, ehkä...