Mitkä värit ovat sinun suosikkivärejä tänä kesänä vaatteissasi??

onko tullut uusia värielämyksiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 17:31

Olen täysin rakastunut kirkkaanpunaiseen ja sellaiseen kirsikanpunaiseen :D
Ja myös keltainen, varsinkin vaaleankeltainen on hehkutuksessa kokoajan, vaikka en sen värisiä vaatteita olekaan kerennyt ostaa.
Uusin on myös sellainen kiva kirkkaanvihreä, kun ostin elämäni ensimmäisen vihreän vaatteen :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 15:46

Ei ole suosikkivätejä kun en ole muotitietoinen mutta tietysti mielellään niin että sävyt sointuvat yhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 15:50

Yksi uusi värielämys tuli, kun ostin poistomyynnistä sellaisen oranssin urheilupaidan...muita värejä ei ollut. Muuten on ollut entiset värit, valkoinen, lila, musta, sininen ja sammalen vihreä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 15:53

Valkoinen ja punaisen eri sävyt ja asusteet ovat olleet kullanvärisiä sandaalista hiuspantaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 16:13

Kaiken kattava kirjavuus on sävyttänyt tätä kesää vaatteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:27

musta, punanen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 20:27

ruskea,vihreä, musta, sininen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:43

Olen löytänyt tänä kesänä sähkönsinisen, yleensä en pidä sinistä ollenkaan päälläni. Kesän lempivärit siis.. Sähkönsininen, kirkkaan punainen, musta, tumman liila ja harmaa. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 20:55

Punainen, keltainen, vihreä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:59

Punainen,sininen,valkoinen,musta,pinkki,turkoosi...........ja muut värit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:25

Pidän yleensä luonnonläheisistä väreistä, tiilenpunainen, oliivinvihreä, kaarnanruskea, okra ja vaalea beige. En tiedä mikä sai minut ostamaan kirpputorilta kirkkaan punaiset pellavahousut ja sen seuraksi saman punaisen paidan. Ihastuin punaiseen (vaikka jouluun on vielä 4 kk ja 18 päivää) ja ostin seuraksi vielä puutarhakengät, nekin punaiset. Nyt minua ei erota mansikkapenkistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:39

Pastillin väri on tänä kesänä viehättänyt kovasti, mutta kyllä oranssin ja vihreän eri sävyt vie voiton. :)