Kuka saa Suomessa kuljettaa autoa ilman ajokorttia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 15:42

Insinöörin ajoa suorittava auttokoulun suorittantanut henkilö

Kysyjän kommentti

Niin ja omalla pellolla Zetorilla.

Lehden toimittaja kysyi kolmelta vanhalta mieheltä, mitä kukin haluaisi ottaa mukaansa hautaan.
Ensimmäinen sanoi: – Minä ottaisin Sabrinan mukaani.
Toinen sanoi: - Minä haluaisin Samatha Foxin.
Kolmas ilmoitti:- Minä ottaisin mukaani Zetorin.
- Mitä ihmettä te traktorilla haudassa tekisitte? uteli toimittaja.
- Sellaista kuoppaa ei olekaan, mistä Zetor ei ole noussut ylös, vastasi mies.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 13:00

Kuka tahansa, jos kuljettaa sitä vaikka hevosen vetämässä kärryssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 13:09

Lehtiä kun lukee, niin voisin olla sitä mieltä että kuka tahansa ikään, näköön ja promillerajaan katsomatta.. =) Mutta lakikirjaa lukemalla voisin olla sitä mieltä myös, että kaikki jolla ajokortti on voimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 13:20

Siihen ei ole oikeutta kenelläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 13:34

Eikös se niin ollut että ilman korttia saat ajaa omalla tontilla vaikka pellolla jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 13:45

Kuka tahansa kynneelle kykenevä suljetulla alueella, tosin jos maistissa ajelet tulee haastemies aikanaan ja manaa sut käräjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 14:07

Autokoulun oppilas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 14:08

Kyllä minun mielestä jos on omaa maata ja tilaa-ajaa saa ilman korttia.... nuoret kokeilee taitojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:05

autokoulun oppilas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 16:25

ei kukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 16:51

MInä kokeilin. Tulos: tuntuvat sakot. Puuttui kuulemma yksi kirjain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:39

No kuka ?