Kertokaa mistä apu ryppyihin, jotka tulossa hyvää vauhtia, help! Onko kokemuksia kasvonhoitotuotteista tms jotka TOIMII?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2008 - 23:56

Eurooppalaisen ryppyvoidestestin mukaan sen ylivoimainen testivoittaja Lumenen Vitamin+Advanced C-Energy Virkistävä Tehovoide silottaa ryppyjä parhaiten. Lakan siemenöljyä sisältävä voide osoitti tutkijoiden mukaan kiistatta tehonsa ryppyjen siloittajana.

Lue lisää:
www.nicehouse.fi/kylpyhuo/ih...avoide.htm

Lisätty: 25.06.2008 - 23:57

...ja hintakaan ei päätä huimaa:

50 ml:n purkki Lumen Vitamin+ Advance C-Energyä maksaa noin 15,10 €. Vitamin+ sarjaan kuuluu myös Retinol Night Revitalizer Yövoide ryppyjä vastaan, 11,80 € / tuubi.

Lähteet:
www.nicehouse.fi/kylpyhuo/ih...avoide.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.06.2008 - 17:35

Etsä tarvii mitään kalliita kemiaa täystupattuja purkkeja. Irroita Aloe Vera kasvista alin lehti, kaavi sisällä oleva geeli vaikka lusikalla, levitä halutulle ihon alueelle, ja parempaa ryppyvoidetta saat hakea, et vaan löydä. Geeli on erittäin suureksi avuksi aurinkoihottumaa poteville, auringon polttamiin, psoriasikseen ja melkein mihin iho-ongelmaan vain. Kannattaa kokeilla.

Lähteet:
itse säännöllisesti käyttävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 15:31

Paras apu tuleviin ryppyihin on se, että lopetat niiden suremisen. Ryppyjä tulee joka tapauksessa. Itse vaikutat siihen minne ne tulevat, ovatko 'naururyppyjä vai murjotusryppyjä' ja sepä sitten vaikuttaa eniten siihen miltä näytät.
Jos vaikka uskoisi noiden ällistyttävän hintaisten voiteiden taikavoimaan, niin ihan varmaa on että persikkaposkin kasikymmppinen on tosi outo näky, eikä toisaalta kukaan voi tutkimuksiin perustuen kertoa mitään varmaa näiden ihmerasvojen pitkäaikaisvaikutuksista.
Olen sitä mieltä, että normaali ihonhoitotoimenpiteet riittävät aivan hyvin (vaikka muu ruokakuntani pitää minua tosi tyhmänä tästä syystä) ja olen sitoutunut rakastamaan normaalisti rypistyviä naisia jatkossakin.

Lähteet:
elämä rypistyvien joukossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2008 - 23:10

jes, Valperi, hyvä! Itselläni on atooppinen iho, ja rypistyn somasti jo näin alle 25-vuotiaana. Itse yritän pelastaa edes osan nahastani käyttällä superrasvaista Locobase Repairia (apteekista). Aloe Vara aiheuttaa allergiaa ainakin miulle, mutta jos siulla on normaali iho, niin käytä pois!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 09:15

Minä käytän silmänympärille L´orealin Collagen Filler Eyes ja muihin kohtiin saman valmistajan Collagen Filler-tuotteita.Eivät maksa kovinkaan paljon,uloksiasyntyy.Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 23:55

Tuota Lumenen Vitamin+Advanced C-Energy -voidetta ei taida enää edes olla, on sen verran vanha ryppyvoidetesti.