Onkos kaikki matot pesty??minä menen rantaan peremään 2 mattoa..

Kun tuntuu vielä on kesää jäljellä..että saa matot kuiviksi..

Lisätty: 06.08.2009 - 00:47

ottopohjaoy kerro mitä maksaisit mattojenpesusta??jos vaikka joku innotuu pesemään mattosi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 12:29

Ei ole tullut pestyä, pitäisi kyllä nuo pari jotka voi kotona pestä, muut vietävä pesulaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 11:38

Mattojen "perut" on jääneet vähälle, pari nuorta pesi muutaman maton maalla, itse en ole ehtinyt. Vesipestäviä mattoja ei niin kovin paljoa edes ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 11:39

Voi veikkonen, kaikki pesemättä. Ja taitaa tältä kesältä kiire tulla ainakin täällä meillä, jos ne meinaa kuivaksi saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:46

kaikki on nyt tänä kesänä pesty, ja ovat puhtoisella lattialla , no lattia ehkä ei enään niin kovin puhdas, kissapojat sotkee..mutta puhtaat ja mäntysuovan tuksuiset ovat.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:48

Minulla on sellaisia mattoja joita ei itse voi pestä, pesulaan, joitakin kriittisten paikkojen mattoja pesen vaakatasossa ja samoin pitää kuivattaa, kesällä ei minulla ole mattoja lattialla, kauniit lattiat pärjää ilmankin, lokakuussa vasta laitetaan matot talveksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 12:03

Olen pessyt pienijä mattoja pyykkituvalla,muut matot on vielä pesemättä.Harkitsen kyllä uusien käytävämattojen ostamista,kunhan köyhyys hellittää,jos se nyt milloinkaan hellittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 12:07

Pesemättä ovat, ja pesemättä jäävät. Jos noi sais tuonne pesulaan joskus raahattua, niin siellä hoituu maksua vastaan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 12:43

Kaikki pesty, mitä oli tarkoituskin pestä. Tosin yksi matto pitää mennä pesemään uudestaan, kun meillä vieraana ollut päästi koiransa likaisilla tassuillaan meidän valkoiselle matolle...argh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 12:59

Ei ole mutta pitäis. Kukahan pesis? Onko vapaaehtoisia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 13:37

On juu, ainakin kaikki tarpeelliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 14:22

Kyllä on ajat sitten tänä kesänä matot pesty onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:49

Olen pessyt kaikki matot täällä maalla. Kaupungissa on vielä pesemättömiä.