olettekos jo poimineet kaikki marjat puskistanne ? teittekös mehuja , hilloja vai pakastittekos ne ? tuliko hyvä sato ?

itsellä on marjapuskia muutama vielä, ja vatut eivät ole kakki kypsyneetkään, mutta olen nyt pakastanut, vattuja, mustia sekä punaisia viinimarjoja , ehkä loput keitän mehuksi .....:)

Avainsanat: marja sato

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 11:41

Itse poimin ainoastaan mustavihreän ja syön karviaiset puskasta suoraan. Tänään tulee yhden pensaan puhdistaja ja huomenna loppujen tyhjentäjät.

Kysyjän kommentti

sinulla sentään karviaiset ovat vielä jäljellä meiltä ne söi toi keltanokkanen mustarastas.. oikea terrori ei pelkää mitään.. vaikka mitä pelottimia sille olen laittanut...no minua kylläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 11:32

Viinimarjat on vielä puskissa. Eniten tulee mustaherukkaa, siitä keittelen, punaisherukoiden sekaan heittelen vadelmia ja mehua niistäkin, vihreäverttii päätyy hilloksi ja karviaiset napostellaan sellaisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:46

ei vielä.... ei ne oo ihan kunnolla vielä edes kypsiä. pakastetaaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:57

Marjapensaita poistimme viime kesänä pois ja omenasato on muumiotaudissa, ja syötävät kasvit etanat pisti poskeensa, kaupasta saa hyviä hilloja kun äidit ovat valmistaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 13:37

Eipä olla ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 14:26

en ole. pakastan vaan jos on tilaa pakastimessa. koska muuten en voi säilöä kun ei ole kellaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 15:54

Marjastus on kuumimmillaan, mutta työt tahtovat hidastaa sitä. Vadelmaa, mustikkaa ja viinimarjoja on ohjelmassa.