Martta aiheinen kysymys,mikä on lempi uunipuurosi?

Teettekö uunipuuroja,mie teen sillointällöin,mieheni pyynnöstä,suosikki puuro on ohrapuuro ja myös riisipuuro.

Avainsanat: puuro uunissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 11:12

Ehdoton suosikkini on hirssipuuro uunipuuroista. Äitini teki todella hyvää hirssipuuroa aikoinaan. Itse olen tehnyt sitä vaan kerran, eikä siitä tullut yhtä hyvää kuin äidin tekemästä. Seuraavaksi tulee riisipuuro, mutta se on niin tavanomaista. Hyvää kuitenkin sen kerran kun sitä syön. Nuo maitopohjaiset kun eivät sovi vatsalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 11:08

riisipuuro ihan parasta uunissa ja vaikka kattilassakin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:10

Sama minullakin kuin Cibyllä eli riisipuuro uunissa jossain padassa valmistettuna jota oma äitini laittaa jouluksi usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:32

Ohrapuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 11:42

En ole oikein uunipuurojen ystävä, mutta muuten syön kaikkea mitä eteeni annetaan. Helmipuuro on suurinta herkkua ja heti sen jälkeen tulee ruispuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 12:07

Kyllä riisipuuro ja tattaripuuro on tosi hyviä..kun laittaa leivinuunin jälkilämpöön....koko yöksi.....aamulla ottaa höyryävän puuron uunista....silloin harvoin kun lämmitän leivinuunin..niin laitan kummankin puuron..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 12:33

ohra ja riisiuunipuurot on älyttömän hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 13:04

Riisipuuro maitoon tehtynä rusinoiden kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 13:38

Riisipuuro varmaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:20

Uunissa paistettu ohraryynipuuro on ehdoton suosikkini.