Moikka napsulaiset eilen minustakin tuli Mestari täällä, kuinka moni muu on tällä samassa tasossa 7-Mestari?

jo tätä olen odottanutkin koska tälle tasolle pääsen. Viimein se aika koitti, kun jaksoi odottaa.

Lisätty: 05.08.2009 - 11:11

KIITOS KUULUU TÄÄLTÄ

Avainsanat: eilen tulin mestariksi täällä napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 12:09

Minäkin olen mestari tasolla,onnea sinulle saavutuksestasi,kyllä siihen päästäkseen on saanut napsutella eräänkin kerran.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. joo mestari tasossa vielä. uskon että sinne kärkipäähän on kyllä napsuttelua paljon,minullakin edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 11:08

Se tuli jo ohitettua muutama kymmenen tuhatta sitten. Onnea sinulle kun pääsit siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:12

onnea oikein paljon mestarille, itse tuon etapin jo ohitin, mutta se on kivaa, et sinä jo mestari ...ei paljoa puutu , kun jo olet guru... ole vain ahkerana , niin saavutat seuraavankin etapinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:33

Professorina olen ollut jo hyvän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 11:43

Vielä vähän niin olen guru. On siihen titteliin saanut naputellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:47

mäkin oon mestari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 12:05

Mitä siitä saa palkaksi jos tasoja nostelee, onko se ainut asia joka meidät täällä napsussa pitää, vai ilman tasoja kommunikoidaan toistemme kanssa, minä ainakin pidän ensisijaisena tiedon saanti ja eri mielipiteet asioihin, ja hyvät viestit ja mukavat ihmiset joita olen monta kuukautta heidän kirjoituksiaan lukenut ja mukaviksi havainnut, osa on täälläkin joita en elävässä elämässä haluaisi nähdä ja kuulla, mutta on tämä siistimmäksi tullut ja jatkan ilman mitään tasoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 13:38

Minäkin olen mestari juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:09

Olen ollut mestari jo jonkun aikaa, mutta tavoitteena on tulla guruksi. Lopahtaako siihen, en tiedä. Nyt olen sijalla 19. Hauskaahan tämä on ollut. Oletteko huomanneet, että omien ajatustensa ja mielipiteidensä kirjoittaminen on tavallaan terapiaa ? Kukaan ei ehkä ole älynnyt kysyä sinulta sellaista, ihin täällä Napsussa saat antaa vastauksia. Ehkä se onkin juuri se villakoiran ydin täällä Napsussa !