Miksiköhän tangokuninkaalliset ja muut vastaavat "taiteilijat" ovat lähes poikkeuksetta vauhtisokeita ja heillä on aina kiire?

Tosin en viitsi lukea näiden "mozartien" ja vastaavien muitakaan juttuja, mutta lööppejä ei voi olla näkemättä.

Avainsanat: tangokuninkaallinen tangokuningas tangokuningatar

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 10:13

potevat Kansantautia, ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 10:11

Niillä on niin kiire keikalle tai keikalta kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 10:12

ehkä he luulevat olevan niin suuria kunkkuja jotan heillä on kakki oikeudet, mutta ei yhtään velvollisuuksia noudattaa esim. liikenne sääntöjä... taitaa tuo numppi julkisuuden myötä saada pissiäkin päähänsä, jotta unohtuu säännöt ....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 10:14

Heille on noussut niin sanotusti,kusipäähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.08.2009 - 10:40

Luulevat olevansa parempia kuin muut ihmiset ja toiseksi haluavat nimensä lööppeihin hinnalla millä hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 10:47

Saavat sen mersun pyllyn alle, ja kuningas on aina edellä kansaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:15

Kyllä ne on ihme kaahareita kun täytyy ylinopeutta ajaa et menee ajokortti hyllylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:37

Mutta onhan äiti valmis kuskaamaan kuningaspoikaa keikkapaikoille.
Vähänkö Kansa näytti kansalle mallia aikoinaan.
Olin energiakriisin aikaan 1973, kun nämä rajoituset tuli, Tampereelle mennessä todistamassa Kun valtiovieraiden letka mustissa autoissaan näytti kansalle mallia energian säästössä. Kyytiä oli varmaan 150 taulussa kun lasettivat ohi, arvatkaa ottiko päähän mini auton kulettajaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:45

niillä taitaa kihahtaa "jokin" päähän...ei aihe kyllä kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.08.2009 - 11:46

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Luulevat olevansa tangokuninkuullisuuden lisäksi myös tien kuninkaallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 13:42

Kiire on hulluja faneja karkuun.