Onko kukaan ollut synnytyksessä mukana?

Minä sain kunnian olla lapsenlapseni syntymää todistamassa. (Isi jänisti.)

Lisätty: 04.08.2009 - 23:37

No kyllä minä ihan noin niinkuin avustajanroolissa tuota kysymystäni tarkoitin.
Ilman muuta meille synnyttäneille se on elämän upein kokemus.

Avainsanat: synnytyksessä mukana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 00:27

Olen kahden tyttäreni ja pojan synnytykseen en kerinnyt kun taksi ajoi vaa 140km/t ja lentokone 1000 ja lentoasemalta LPR otin taksin ni poika oli tunnin ikäinen 5kg.

Lähteet:
Hitaat kulkuneuvot ja huonot yhteydet

Kysyjän kommentti

Kiitos. Me onnelliset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 23:34

niin eihän sitä kait lasketa jos olen itse synnyttänyt kaksikertaa ... olin kyllä ihan fyysisesti mukana koko ajan ...sen kyllä muistan oikein hyvin koko tapahtumat.... toinen syntyi tammikuun puolesvälis ja toinen melkein jouluaattona ... jot mukana olin molemis... ihanii ja kaunii muistoi , joita jo aika vähän kipujen kohdalla on haalistanut.. :)

Lisätty: 05.08.2009 - 07:38

anteeksi ida ... mutta huumoriahan pitää olla näinkin vakavassa kyssärissä vai mittee .. :)) aattelin vain , kun noita vastauksia luin...liippas hieman ne asian vierestä.....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:52

Kyllä Ida ennättä joka paikkan..ei tässä ole muuta kun omaissa synnytyksissä ollut..ponkasemassa ensin pojan ja sitten tytön-tyllerön..oli sillon niin ihanaa..

Lisätty: 04.08.2009 - 23:59

Veljeni oli vaimonsa synnytyksessä mukana..kun ensin tuli tyttö 10min.ette-päin taas tyttö ja 20min.odotti poika ennekuin suvaitsi esiintyä..tässä maailmassa..3 kertaheitolla..eikä isä sokkin mennyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 00:01

Kyllä. Minä olin silloin kun synnyin ja napanuora oli kolme kertaa kaulanympäri ja mekäläinen kauhusta sininen. Oli synkkä ja myrskyinen yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 01:24

Kyllä, minun syntymässäni oli vähän pakko olla mukana.
En tiedä tuleeko tämä nyt yllätyksenä mutta enpähän muista mittään siitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 06:21

Minä olen ollut omassa syntymässäni mukana ja 2 lapseni syntymässä, en ole muiden synnytyksissä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 08:08

Tarkoitus oli, että menen kummipoikani synnytykseen mukaan. Vaan poika mokoma päätti tulla maailmaan sellaisella vauhdilla, ettei siinä rytäkässä ennätetty paljon kummeja mukaan soitella, hyvä kun ei autonpenkille syntynyt. harmittaa, olisi ollut varmasti hieno kokemus olla paikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 09:08

Kyllä oli poikien isä kummassakin synnytyksessä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 09:47

Eipä ole pyydetty. Noihin lastenlasten synnytyksiin ovat isät menneet mukaan. Olisin mennyt, jos olisi pyydetty. Olen aina liikuttunut dokumenteista, joissa näytetään lapsen syntymä. Se on aina ihme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 09:54

Olin silloin kun äitini synnytti minut saunassa, tosin eipä jäänyt muistikuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:22

Omassa syntymässä olen minäkin mukana ollut.Valkeakoskella synnyin itse. Mutta kun omia lapsia synnytin mukana olin minä ja kätilöt sekä lääkärit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:23

Neljä kertaa, kun meen tytöt tuli maailmaan.