Oletteko koskaan käyneet Nokian Eedenissä? Minä eilen kävin perheeni kanssa ihanaa oli. Aallot oli korkeat tasatunnein.

Avainsanat: nokian eedeni oletteko koskaan käyneet siellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 09:18

Olen käynyt ja hieno paikkahan se on. Varmaan tulee mentyä toistekin.

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA SINULLE. kiva kun sinäkin tykkäät käydä Nokian Eedenissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.08.2009 - 22:21

Ei ole tullut käytyä. Mutta kuullostaa kivalta ja viihtyisältä paikalta. Oikein vuorovesikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 22:33

En ole ollut Eedenissä, vaan Ikaalisissa, Siuntiossa, ja Naantalissa , Serenassa ja Peurungassa. Kaikki omanlaisiaan paikkoja. Kaikki parempia kuin Tallinnan Kalev Spa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:06

Joo oon käynyt monestikin=D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:16

en ole käynyt siellä kylpylässä ..muistaakseni pärnyssä wiikinkikylpylässä, ei kyllä se olikin siuntiossa ihana paikka tuo siuntio , ja hyvää ruokaa oli siellä myöskin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 00:27

en oo koskaan käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 01:26

Olen käynyt, ihan hyvä paikkahan se onpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 06:16

Minä olen käynyt ja pidin siitä paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 06:25

Olen käynnyt ja on laadukas paikka, silti pidän ikaalisten kylpylästä enemmän mikä on ihan vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 07:52

Joitakin vuosia sitten,kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 17:22

Käyty on ja todettu siistiksi paikaksi. Mukavaa oli.