Missä eurooppalaisessa n. 300 000 asukkaan kaupungissa ei ole taksiautoja, ei metroa eikä raitiovaunuja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 20:48

Veikkaisin et se on Venetsia.

Kysyjän kommentti

Näin on. Olit nopein, siis paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 20:48

Jossain päin Italiaa. Siellä ei ole takseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:09

jokin kaupunki jossain vuoristossa , missä kuljetaan ainoastaan aaseilla ...huono muisti taas, ei tule nyt eurooppalaista vuoristo kaupunkia mieleen , mutta vois olla jossain turki tai jonkin muun itäisen euroopan maan itäosan vuoristossa....no olipas taas sepostus.. heh...

Lisätty: 05.08.2009 - 07:55

Venetsiassa liikutaan ainoastaan jalan, tai vettä pitkin vaporettoilla (linjavesiliikenne), gondoleilla (kalliita), moottoriveneillä tai miksei kanooteilla tms. Autot ja bussit jäävät laguunikaupungin ulkopuolelle. Varusta kapsekkisi pyörillä sillä melko varmasti saat raahata sitä pitkiäkin matkoja ennenkuin löydät majapaikkasi kujasten labyrintistä, ellet sitten ole varannut *****hotellia omalla laiturilla.

Lähteet:
Wikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 22:29

Luultavasti 270 000 : n asukkaan Venetsia. Siellä kuljetaan vain veneillä. Kaupunki josta poismuutto on niin runsasta, että jos tahti jatkuu samanlaisena niin siellä ei ole asukkaita enää 2030 lainkaan. Enkä ihmettele, kuka haluaa asua uppoavassa kaupungissa ja ikuisessa kosteudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 11:41

Pakko olla Venetsia.