Google Chrome? Käyttääkö kukaan? Miten sivut saisi näkymään "normaalina" eikä kuin luonnospaperilla olevina?

Käytin aiemmin hakukoneena Googlea mutta latasin sitten Chromen kun se tuli käyttöön. En vain saa sivuja esille samannäköisinä kuin aikaisemmin vaan monen nettisivun asettelu on sekaisin? Pitäisikö palata takaisin Googleen vai voisiko asialle tehdä jotain?

Avainsanat: google chrome

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 09:31

Olen satunnaisesti käyttänyt Google Chromea, enkä ole havainnut mitään outoa tai ongelmia.
Kävin justiinsa tsekkaamassa ja ihan hyvin pelittää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 20:37

Internet Explorer tukee ainostaan EOT-fontteja, kun muissa selaimissa toimivat TrueType sekä OpenType. Google Chrome -selain ei vielä tue font-facea. Kehitystyö menossa, mutta milloin on valmis?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 09:20

Vaihda takaisin google perinteinen, chrome ei vielä valmis, mix hitossa tyrkyttävät sitä joka paikassa, - Älkää ottako kaikkea uutta käyttöön vaikka niitä uusia sovelluksia tarjotaan, voi olla suuri homma joskus muutella vanhoja asetuksia takaisin, kun huomaa ettei tää uusi sovellus miellytäkkään-