Kun lapsesi laittaa sinulle sähköpostia ,onkose pitkä vuodatus,vai muutama lause?

Kysyn tätä siksi,kun saan pojaltani sähköpostia siinä on kyllä kaikki oleellinen,nyt oikein ihmettelen,kun sain kunnonnon vuodatuksen,no ei pitäs kyllä ihmetellä,onhan hän muuttamassa kuukauden päästä kotipapaikkakunnalleen takaisin viiden muualla olo vuoden jälkeen,mut oli ihanaa saada kunnon postia.

Avainsanat: rakkaudeta lapseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 20:13

Yleisimmät viestit tyttäreltäni ovat lyhyitä ja lyhennettyjä sanoja täynnä. Tekee mieli heti perään soittaa ja kysyä mitä tarkoitit. Ehkä se onkin tarkoitus...? ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 20:07

Meillä mesetetään, ja joskus lyhyitä sähköposteja tulee joissa on joku tuhma vitsi tai alastomien miesten kuvia, kiusaavat minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:09

en ole koskaan saanut lapsilta s.potis muuten, kuin lähettävät lapsistaan kuvia, mutta he soittelevat kyllä, joten silloin voi puhelut venähtää jonkin verran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:14

Kyllä jotain laittavat kierto postia sinne. Tai jotain muuta pientä ei mitään isoa tarinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:31

Ei vielä ole näkynyt postia eikä lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:59

Urpon päivänä sain nimipäiväonnittelut ! Muuten saan aivan olemattomasti sähköposteja keltään. Joskus kommentoivat kuviani ja viestejäni FB:ssä. Tekstiviestejä tulee jonkin verran, mutta eniten puheluja. Niissä selvittelemme asioita, lisäksi tapaamme melko usein. Keskimmäsen tyttären näin viimeksi tänään. Tein hänelle lounaan, jonka hän kiireisesti kävi työpaikaltaan syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.08.2009 - 21:24

En saa pojaltani meiliä, mutta jonkinaikaa sitten vielä soitti pitkiä puheluja. Vaimoltaan sain kyllä tänään pitkästä pitkästä aikaa meiliä jonka sisältö pahoitti mieleni tosi pahasti. Sellaisista meileistä ei ole niinkään väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 22:19

Kuvia tulee pojalta, mutta ei juurikaan muuta. Mistä johtunee, että lapsilla ei ole asiaa vanhemmilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:33

Sekä että. Useimmin puhelimessa tai mesessä. Nyt on vähentynyt kun ikää on tullut enemmin.Joskus oli todella hankalaa kun soittelivat töihin itku kurkussa syystä tai toisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:38

Meillä ei lasten kanssa laiteta sp-postia koskaan...Tapaamme jatkuvasti..kun asumme niin lähekkäin..

Lisätty: 04.08.2009 - 23:42

Tyttären tytölle laitan ..kyllä sillon,kun on laivalla töissä aina 3 viikoa kerralla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 04:18

Ei laita vielä, tapaamme päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 07:36

Ei laiteta meilläkään
kun ollaan kummankin kanssa
huuto etäisyydellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 08:13

Koulusta tultuaan laittelee lyhyitä viestejä ja joskus jotain hupijuttuja mulle töihin. Enempi tulee kuitenkin tekstareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 09:32

Aika ytimekkäitä ovat molempien lasten viestit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 15:22

Lyhyt ja ytimekäs viesti on kerran tullut.