X
Kysytty: 04.08.2009 - 17:06

Mistä löydän laadukkaita miesten huppareita (netistä!)?

Hei! Täytyisi löytää sivusto josta löytyisi laadukkaita miesten huppareita. Huppareiden täytyisi olla tyylikkäitä ja hupun kuuluisi olla tilava. Olen tähän mennessä tilannut lähinnä abercrombie & fitch merkkisiä huppareita huuto.netistä, mutta enään ei tahdo löytyä omaa kokoani (L, mielellään M).
Hinnalla ei ole kamalasti väliä. Hyvästä hupparista voin maksaa mieluusti liki 100-euroa, mutta omat hupparini ovat maksaneet n. 50e kappaleelta. Sellaisista huppareista en pidä jotka ovat kokonaan punaisia ja eteen on präntättä pikkuinen 5x8cm adidaksen logo vaan täytyy olla jotakin erikoisempaa.

Tässä esimerkki paidasta jonka tyylisiä tällä hetkellä käytän:
huuto.net/fi/showitem.php3?i...=111365591

Tuolta myyjältä ( cicci1969 ) olen aikaisemmin tilannut paljon tuotteita, mutta nykyään hänen tarjontansa minulle on supistunut ja hintoihinkin on ilmestynyt laman(?) seurauksena ihan kamalasti ilmaa. Aikaisemmin tuolta sai hyvän hupparin neljälläkympillä joka paikallisessa merkkiliikkeessä saattoi maksaa 200e.

Kiitokset jo etukäteen. =)

Lisätty: 04.08.2009 - 19:21

koeitiijä ensimmäinen linkkisi ei toimi.

Avainsanat: hupparifriikki hupparit abercrombie & fitch epätoivoisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2009 - 06:14

R-Collection.
Kajaanissa toimiva kotimainen firma, taatusti laadukkaita huppareita ja useita malleja.
Huppuun mahtuu myös hieman kookkaampi nuppi.

Lähteet:
www.r-collection.com/~GCaIx0...Y174=30_20

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 17:51

ssl.everlast.fi/sa.php?lid=t...32-001-099 L Laatu on huippu luokkaa jos vaan merkki on kohallaan, itsellä noita jokunen, ei oo virttyny eikä tekstit haalistunu, tuolt muitakin mallei www.everlast.fi

Lähteet:
www.everlast.fi