Minkälainen sää teillä tänään,meillä ei aurinkopaista ja lämpöasteita +23,mutta tuntuu kamalan kylmältä,paikkakunta Lappeenranta.

Avainsanat: sää viileys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 17:25

Tänne hesaankin luvattiin tänään helteisempää kuin eilen ja silti 20-21 astetta näyttää mittari ja taivas jkl pilviverhos koko ajan aamust asti, ja vaik tonkin verran lämmintä, niin villistä pidän päällä tänään, niin töissä kuin tääl kotonakii, ulkon ja sisäl, hytiseepi tääl, hrrrrr...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 17:00

Pilvistä ollut koko päivän..mutta ei ole satanut...nyt alkaa kirkastumaan..lämpöasteita +21..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:02

pilviä , mutta aurinkoista on ja tosi lämmintä 25 +oikein hiki tuli tuossa auringossa tai markiisin alla istuessani...kuuman kaffekupin ääres..joten....: vielä on kesää jäljellä , vielä tulee kauniita päiviä ....laulelee.....:) ja unhoitti sanat tietty ja sävelki rupes olemaan aika vieraan oloista korvaani...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:05

Jurmala +24C.Leppeä tuuli beachilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 17:10

Huh, huh, kylmä on, +17,5 nyt juuri, pilvistä ja paleltaa. Kurkku on kamalan kipeä. Ruokaa tuossa just laittelen ja ihmettelen miten pystyn sen syömään, kun nieleminen sattuu niin kauheesti. Otin tuossa parin tunnin tirsatkin, kun on niin sairas olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 04.08.2009 - 17:14

26celsiusta auringossa ja täällä pohojanmaalla ei kamalasti niitä varjoisia paikkoja ole. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.08.2009 - 17:16

Meidän kesä täältä Etelä-Savosta lähti johonkin. Iltapäivään asti + 14, pilvistä ja tuulista. Nyt tuulee edelleenkin, mutta aurinko paistaa ja lämpötila on noussut 17:sta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:50

varmaan siihen 20 pintaan on lämmintä (ja autossa oli kamalan kuuma, huh) ja aurinko paistelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:58

Tänään on ollut 25 astetta ja hiki valuu minulla, aurinkoinen ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 18:27

Helsinki : Tuorein säähavainto: 4.8.2009 18:10 Suomen aikaa Lämpötila 19,3 °C;

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:08

minäkin oon just lappeenrannassa :) mut luulin, et oli vaan 17 astetta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:15

Hellettä luvattiin Etelä-Suomeen mutta tuli pilvinen sää ja siinä +20 astetta. Pitkin hampain on uskottava, että se kesä on mennyt kun siskon lapsetkin jo uusia reppujaan esittelivät :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:17

Täällä jämsänkoskella on ollut 24 astetta lämmintä, että hyvin tarkenee jälleen. eilen olitiin käymässä Nokialla Edenissä ja mukavaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:05

Keskisellä Uudellamaalla oli aamulla niin lämmintä, että kahvit join ulkona, tosi takki oli päällä. Täällä Pirkanmaalla on kesäistä, mutta ei hellettä, eikä sellaista mitä säätiedotuksessa luvattiin. Kummassakaan paikassa ei onneksi ole satanut. Se tekisi ilman paljon viileämmäksi. Mutta loppuviikosta pitäisi lämmetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.08.2009 - 01:34

suht lämmintä, pilvistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 06:34

Lahdessa on tänään (ja oli eilenkin) lämmintä, mutta aurinkoa ei näkynyt kertaakaan ainakaan tiistain aikana. Nyt keskiviikkona sellainen pitäisi näkyä ja varmaan näkyykin sillä pilvipeitto on lupaavasti repeillyt jo aamusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 08:14

Keski-Suomessa aamulla todella sumuista ja kosteaa, lämmintä, aurinko yrittää pilvien takaa kurkistella.