moniko ?

Moniko oli kaljakellunnassa mukana
Kellumassa tai katsomassa
itse olin katsomassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 18:16

mitä se niinku o?

Kysyjän kommentti

Lyhyt ja hyvä vastaus

Kaljakellunta siellä ihmiset uiskenteli muovi veneissään
ei mitään örventelyä ainakaan lähtöpaikalla
siellä ne oli sulassa sovussa vaikka ahdastakin oli
ei sitä jaksanut kauan seurata mut oli siellä veneitä laidasta laitaan

Viranomaisten toiveesta Kaljakellunta -tapahtumaan keskittynyt sivusto on lakkautettu.
lähde netti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.08.2009 - 11:34

Viranomaiset näemmä ovat puuttuneet tuohon kaljakelluntaan enkä saanutkaan siitä tietoa. Mutta ei ole tullut kelluttua eikä katsottua, mutta kalja on useinkin kellunut minussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 11:39

Olisihan siellä varmaan ollut mukava kellua, mutta pitkän matkan takia jäi väliin. Ja olihan siellä minun idolini Tuomas Holopainen, joten ei olisi tullut kellunnasta mitään, kun silmät ymmyrkäisinä olisin vain häntä tuijottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:39

lähellä, mutten paikalla, pinalla pysyin niinkuin kellujatkin onneksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 12:01

"Kaljakelluntaa" harrastan harvoin ihan omalla mökillä tai ulkomaan reissuilla. Telkkarista katselin sitä menoa Vantaan joella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 12:44

En ollut kellumassa enkä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 13:07

eipäs tullut kellutuks , kuin tuos lammes , jossa ei kyl kaljaa ole , kuin saunapäivänä ja sekin on pöydällä lasissa ....kunnes on masussa .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 13:34

Ensio Itkosella oli parempi ehdotus kelluntavälineeksi. Siksi päiväksi täytyisi Ali-Keravan välppäämön luukku sulkea että kaikki soppa tulisi ylivuodosta Keravanjokeen. Näkisi miten kaljat ja kortsut kelluisi joessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 14:27

Enpä ollut paikalla.Valtaisan sotkun olivat mokomat saaneeet aikaiseksi.Hyi,hyi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 14:36

En tiedä kaljakellunnasta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 14:37

en oo koskaan kuulutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 14:48

en kumpaakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 16:44

Kaljakellunta= Vantaanjoessa jo muutamana kesänä pidetty tapahtuma. Ei kiinnosta örvellys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:15

Juu, ei kiinnosta minnuukaa kaljakellunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 18:50

Kaljakellunta on varmaan sukua Järvenpäässä vietettävälle Makkaran yölle. Sopivat hyvin yhteen. Minua ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:00

En ymmärrä edes miksi moista järjestetään kun sen tiedetään jo roskaavan paikat ja Vantaan kaupunki joutuu maksumieheksi.???