Juotko usein aamukahvisi ulkona ?

Tänään olikin niin lämmintä, että aamutakissa tarkeni olla pihalla, vaikka aurinkokaan ei edes paistanut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 11:11

näin kesällä kyllä aamukahvi, savuke ja aamulehti parvekkeella nautittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 10:33

Juon aamukahvini melkein aina parvekkeela,se on suuri nautinto,no siihen tietysti liittyy savukekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:45

aina kun lämpötila on > 10 C ellei nyt sitten ole ihan paha sade/myrsky ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:45

Kyllä minä kuistilla istun ja aamukahvin siellä juon ja mietiskelen maailman menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:47

En kovin usein, mutta näin kesällä juon myöskin päiväkahvia ulkona, kun olen vapaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:12

Läpi kesän aina kun vaan sää sallii, meillä juodaan kahvit ja syödään illallinen parvekkeella. Onhan se yksi kesän parhaita hetkiä, kun juo aamukahvia auringon paisteaessa ja lintujen laulaessa kesäkukkia on omaa pientä pihaa ihaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:19

En kovin usein
saisin olla siellä yksin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 11:26

Silloin tällöin, riippuu ihan ilmasta. Lämpöisellä ilmalla se on nautinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:27

Kyllä vain.Ulkosalla se maistuu parhaimmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.08.2009 - 11:28

Kaikki kahvikupposeni kulautan kurkkuuni terassilla. Jopa talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 12:20

Joskus olin sellaisella tyämaalla jossa oli tapana käydä kioskilla aamukahvit.
Eipä ole muuten tullut juotua ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 13:41

En, yleensä juon ihan sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 14:54

em,aina elkein sisällä,paitsi mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 15:19

jos asuis jossain ulkomailla niin ehkä.. tosin jotain muuta ku kahvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 16:19

Ulkona useimmiten.Täytyy tyytyä parvekkeeella sen nauttimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:12

Päiväkahvit tulee juotua ulkona..sään salliessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:22

Terassikahvit vain viikonloppuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:30

kyllä minä juon sisällä pöydän ääressä. päivä kahvit joskus kesäisin ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:37

Ilmasta riippuen.Aamu kahvi parvekkeel aamu savujen kera mikäli on hyvä ilma.Kylmäl ilmal juon sisäl samoin helteisinä päivinä ilta kaffet sisäl.Parvekkeel on iltasin ku vaatteet pääl hyvin lämmitetyssä saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 04:27

Muutamana kertana olen kesän aikana juonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 06:49

En juo kahvia lainkaan enkä teetäkään aamulla, päivän ensimmäinen ruokailu on yleensä iltapäivällä joskus kello 16.00 paikkeilla. En tiedä miksi näin on, mutta aina on ollut, ei ole nälkä eikä janokaan aamulla. Parvekkeella on niin paljon lapsen leluja että hyvä jos sinne mahtuu vaatteet puistelemaan joten ulkona tai edes parvekkeella en aterioi. Pihassa on kodan tyylinen grillikatos, siellä kerran kuukaudessa tulee poikettua ja paistettua jotain...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 21:04

Ei ole mahdollisuutta. :/