mistähän se johtuu, että oksennustauti tulee aina, yleensä yöllä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2008 - 22:25

Johtuu myös itämisajasta. Tulis aamulla, jos söisit yöllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2008 - 19:55

Johtuisikohan ihan asennosta, siis että ollaan vaakatasossa....

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 25.06.2008 - 20:16

Esim..jos on vaikka illalla tullu otettua liikaa..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2008 - 22:41

Miten olis tälainen teoria:..Lapsena se tuli aina yöllä. Mut nyt se tulee päivällä ja lapsellani aina yöllä. Eli jos on lapsia, se alkaa tulemaan päivällä siltä varalta, että yöllä pitää todennäköoisesti hoitaa omaa oksentavaa lasta..Jos ei oo tenavia talosa, niin se voi yhä tulla yöllä...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2008 - 22:42

Ruuan sulatus tapahtuu pääsääntöisesti lepotilassa ja näin ollen yöllä. Kun ruuansulatuksessa on ongelmia, niin kuin mahataudissa tuppaa olla, niin sen vaikutukset alkavat tuntua silloin levossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2008 - 01:14

sori must kyl tuntuu et se on vaa siit et tuntuu silt kosk ehk sul useimmiten just tulee yöl mut mul tulee kyl se aika usen päiväl (siis sillon ku se tulle,mitä ei tapahu useesti,, XD)
mist toi kysymys tuli sille oikee mielee :))?

Lähteet:
aivoni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2008 - 09:39

Jos tämä ei selitä kysymystäsi, niin on ainakin samansuuntainen havainto:

... Yrjö on yölintu ... herättää sut ennen aamuu ...

tai jotenkin siihen suuntaan meni sanat jo unohtamassani ryyppylaulussa joita osakunnassa veisattiin iltojemme ratoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.07.2008 - 09:25

No,se vaan tulee,ihan kuin kiusaksi uuri yöllä.
Mutta siihen vaikuttaa,mitä on päiväs-aikaan syöny,jos ruoka on ollut vanhentunutta tms.bakteerit tarvitsevat muutamia tunteja alkaakseen vaikuttaa ja ihmisen elimistö puhdistaa tällä lailla kehon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:13

mun mielestä on hyvä et se tulee yöllä koska en haluu yrjöö kouylus tai treeneis

Lähteet:
ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:32

hei tiedätkö kun minulla tulee tuota kuvo´tusta aika usein ja olen kuullut että sormet kurkkuun auttaa, niin lentääkö laatta sitten useemmankin kerran kun kerran työntää kurkkuun vai vain kerran

Lähteet:
-