YLE:n uutinen onkin totta, vai?

Presidentti Halonen sai puhelun avaruudesta
yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...04151.html
Ehdin jo valita parhaan vastauksen edelliseen aihetta käsittelevään kysymykseeni:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/17576

Lisätty: 04.08.2009 - 07:01

Minä käyn harva se päivä katsomassa mitä sinne ISS:lle kuuluu:
www.nasa.gov/multimedia/nasa...index.html
eikä siitä kukaan tee numeroa.

Avainsanat: halonen kopra

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 14:56

eikös halonen soittanut sinne,eikö toisinpäin

Kysyjän kommentti

Tuolla NASAn sivuilla on laatikko missä voit lähttää kysymyksiä ISS'lle.
Soitti kuka minnekin, se on yks ja hailee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 06:58

Sinulla oli asiaan ennakko aavistus, voisit alkaa ennustajaksi tuleville tapahtumille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 07:26

joskos meille sitten kertoisit aina , kun käyt siellä ennakoimassa ... jo-o oli tuolla jo aikaisermminkin juttua , et Halonen saa puhelun nasalta , jot minä sen ainakin tiesin, eilen siitä oli oikein töllössä, kun hän oli yhteydessä sisunauttiin.. saapi sitten nähdä, milloin sisunautti poikkeaa täälläkin päin Halosen vieraana ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:15

sattuuhan sitä, aina uutinen ei ole ankka, viisas lukija on varautnut siihenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:41

Astronautti Haloselle kylään,se on hyväjuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:57

Kyllä uutinen oli täyttä totta. Eilen iltapäivällä presidentti, lehdistön läsnäollessa, keskusteli avaruuslentäjä Kopran kanssa. Näinköhän kyseinen lentäjä nähdään Suomessa vielä tämän vuoden aikana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:07

Kyllä luuslisi ainakin Linnan kutsun saavan tällainen "perhetuttu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:49

Totta maar suomensukuinen mies pitää kutsua pressan luo kyläilemään ja mikäpäs heidän on sitten kahvikupposen ääressä turista avaruuden asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 11:20

Yhtä totta kuin amerikkalaisten kuussa käynti. Onhan sitäkin spekuloitu, että olisi vain trikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 01:25

Tämähän oli jo aiemmin tiedossa! Siis Suomi avaruuteen, koska Ruotsalaiset olivat jo siellä käyneet. Mainosta....mainosta!
Vihdoinkin! Suomalaissukuinen Kopra pääsi avaruuteen
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/66...avaruuteen