Onko yhtään päivää mitä vaihtaisit pois?

Ja jälleen - sana on vapaa kategoriasta huolimatta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 08:01

Vaihtaisin pois päivän
jolloin en tehnyt ilmoitusta kun kaaduin liikkeen oven edessä
kun ilmeni että pihan auraus kuului niin sanotulle tutulle
joka lupasi tuoda kahvia ja kukkasia anteeksipyynnöksi
vuodet ovat kuluneet eikä kahvia ja kukkia ole näkynyt
siitä seurasi et kun satutin selkäni uudestaan
niin lekurit viittas kintaalla ja kuittas VANHA VIKA
vakuutusyhtiö veti maton jalkojen alta
EI korvauksia

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuo päiväsi on jättänyt elinikäisen muiston. Eikä niinkään mukavan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 01:47

Kyllä ja varmaan niitä on moniakin. Asia vaan on niin, että kun mietin miten kaikki ovat tapahtuneet, en voisi asioille mitään. Et voi itse vaikuttaa elämäsi kulkuun välttämättä ollenkaan. Elämä on kuin valtameri, jonka vesillä purjehdimme kohtalon laivoilla kohti varmaa kuolemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:07

Kyllä vaihtaisin pois ainakin muutaman päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:11

kyllä sellaisia päiviä kaikilla on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:25

Minkäs noille voi? Kiteytän tämän kanssakilpailijani lausahdukseen; Nyt on lähdettävä katsomaan minkälaisia kokkareita kohtalo on tielleemme asettanut ja mennäänkin vauhdilla!
Tämä tapahtui rallikilpailun lähtöpaikalla leukaillessamme ennen startti vuoroamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:41

Kyllä minä joitakin päiviä vaihtaisin pois ja ottaisin parempia tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 07:32

onhan noita varmaankin useampia, mut yksi on ylitse muiden ja se päivä oli 26.9 -01 aamusta ....silloin menin tietämättömänä sappikivileikkaukseen, että sen seurauksena koko elämäni meni uusiksi... jos oisin sen tiennyt oisin jollain verukkeella sen leikkauspäivän siirtänyt seuraavalle päivälle, oiskos leikkaava lääkäri silloin jo ollut huolelleesempi jos ois sama ollut..? tai vaatinut edes toista lääkäriä sen leikkauksen tekeen.... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:18

varmaan montakin, onneksi useimmat niistä on jo unohtunut ...SD

(SD = suojeleva dementia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:47

Kyllä vaihtaisin ainankin ne päivät pois,millon olen ollut oikein kivulias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 09:57

kyllä, päiviä on moniakin. varsinkin ne päivät jolloin olen tehnyt jotain tosi typerää tai omaa tyhmyyttäni pilannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:14

Tällaisen kauniina vaikkakin pilvisenä kesäaamuna ei voi kuin todeta, että päivääkään en vaihtaisi pois. Kaikella on elämässäni ollut tarkoitus, vaikka kaikkea en ole vielä tähän mennessä oivaltanutkaan. Mutta olen oppinut hyväksymään elämän sellaisena kuin se on vastaani tullut. Toivottavasti opin vastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 11:11

On niitä muutamia jotka olisin halunnut jättää kokematta. Mutta en ole kaikkivoipainen, joten on pitänyt ottaa mitä on annettu, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:13

Monta valintaa voisin vaihtaa parempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 12:38

En vaihtais päivääkään.. Paljon on jo koettu,negatiivista ja positiivista. Jos en olisi käynyt ex-poikakaverin takia "helvetissä", en myöskään olisi oppinut mitään joidenkin ihmisten petollisuudesta. Elämänkoulu paras koulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:32

Moni asia on tullut opittua kantapään kautta, mutta en silti vaihtaisi päivääkään. Mietin kyllä ensin, että on ajanjakso mitä en haluaisi olevankaan, mutta silläkin oli tarkoituksensa.
Ja jos olisi mahdollista vaihtaa, niin kuka sen takaa vaihtuisiko ne parempaan vai vielä huonompaan. Joten eletään elämää tulevaisuutta varten, ei eilistä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 20:34

Päivät jotka ovat olleet huonoja päiviä ne vaihtaisin kyllä pois, mutta en muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:28

voi voi niitä on niin on mieletön määrä..Saispa eletyn elämän takaisin..menny mikä menny..takaisin ei palaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 23:41

Monia päiviä vois vaihtaa pois ja monista puolet.