Mitä olet oppinut kantapään kautta?

Ei taaskaan sitä kategoriaa... elämässä yleensäkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 08:21

kovan kantapään kautta, niinkuin rantaruotsalaisella ystävälläni on tapana asia ilmaista

- täytyy oppia hyväksymään tullakseen hyväksytyksi -

Kysyjän kommentti

Kiitos, viisas rantaruotsalainen tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2009 - 01:36

Elämä ja Siperia opettaa.....eikös se elämä ole jatkuvaa oppimista? Eräs opiskelukaverini sanoi kerran, että hän yrittää oppia aina yhden asian kunnolla päivässä. Minusta se on riittävä opiskelu tahti myös elämiseen.

Seepra kulki ja kyseli vastaantulijoilta elämän tarkoitusta.
Tuli lehmä vastaan.
- Mikä on elämän tarkoitus?
- Se on lypsäminen.
Tuli sonni vastaan.
- Mikä on elämän tarkoitus?
- Ota tuo pyjama pois, niin minä näytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:08

No sen enempää tarkemmin kertomatta turvallisuuteen liittyviä juttuja olen todellakin oppinut kantapään kautta,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:12

englannin kielen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:43

Kovapäisenä koko elämäni virheineen päivineen on ollut kantapään kautta elämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 07:37

kakkeahan sitä on virheiden kautta oppinut , mutta nyt ajankohtainen oppi on tämä läppäri, jota harjoittelen ja teiltä kiitos , kun siihen olen myöskin apua saanut, eilen olin just pulassa , mutta kiitokset vielä kerran....apua tuli heti .. ja taas on kone niinkuin pitääkin.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:04

Taitaa olla koko elämäni
voi kun aikuistuisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:50

Ainankin neulomaan sukan kantapään,yrityksen ja erehdyksen kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 10:21

Ensimmäisen avioliittoni kautta olen oppinut pitämään toisen avioliittoni koossa. Kalliit oli laulujen lunnaat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.08.2009 - 11:07

Tuo kumppanin valinta on aina mennyt pieleen, joten en enää heitä seurakseni halua. Mieluummin elän loppuelämäni yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:14

Ainakin sen, että koskaan ei todellakaan pidä sanoa ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 17:35

Niitä asioita on monia, mutta ainakin sen, että ei pidä olla liian sinisilmäinen ja valheella on lyhyet jäljet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:15

Aikoinaan polkypyörällä ajamisen. Eipä ollut omaa pyörää silon kun harjoittelin isolla äidin pyörällä ajamaan silloin olin joain 12 vuotta kun sillä uskalsin opetella ajamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:30

Jos saisin nuoruuden takaisin..eläisin toisella tavalla..varmaankin..