Toimiiko teillä muilla sähköposti normaalisti?

Minulle ei tule viestejä vastauksista ja lähettämäni taitavat mennä viiveellä perille.

Lisätty: 03.08.2009 - 22:39

Asetukset OK.

Lisätty: 03.08.2009 - 22:45

Nyt pitkän ajan kuluttua tuo Timpan vastaus tuli sp:n ilmoituksena. Eli oli muutaman tunnin hiljaa. OE6 on hyvä postiljooni sittenkin.

Lisätty: 03.08.2009 - 22:54

No nyt ei bowspan vastauksesta tullut ilmoitusta. Eihän tuolla merkitystä ole mutta tuli vain mieleeni onko minun postissani vikaa. Kyllä ne tulee sitten kun on tullakseen. N. 7 tuntia meni yksi meilini tänään perille.

Lisätty: 04.08.2009 - 00:29

Tämä sp:ni rupesi toimimaan 00.25, eli siis jossain on ollut häiriö muualla kuin koneessani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 22:44

Kyllä vanha tuttu Outlook Expres 6 tuntuu toimivan (Soneran palvelin)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toimii kun on toimiakseen. Tällä kertaa pienellä viiveellä vain. Aamulla olikin sitten 38 viestiä odottamassa lukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 22:49

Kyl miul ainaki päiväl suomi24 pelas ihan hyvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:54

Kaikki toimii Soneralla ok. Joskus sähköpostit voivat juuttua bittiavaruuteen, mutta tulevat pienellä viivellä taas takaisin. Napsussakin on oma sähköpostipalvelin liikennettä varten ja jos sitä päivitetään se voi olla hetken pois käytöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:58

Kaikki sähköpostini toimivat moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:15

suomi24
luukku
gmail

kaikki ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 23:24

Tänään on ollut minulla tai lähettäjällä ongelmia, kun kaikista viesteistä en saa Napsusta ilmoitusta. Mutta sitähän on joskus ennenkin tapahtunut. Toisinaan pelaa ihan hyvin. Onhan tuonne nettitaivaaseen hävinnyt joskus paljonkin viestejä. Vaiko joku kaapannut ne, luullen niitä tärkeiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:27

Tänään en ole saanut yhtään sähköpostia. Oikein olen ihmetellyt sitä. Konekin on tökkinyt. Ukkosta ilmassa vai muita pikkuviholaisia ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:25

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:18

Kyllä toimii, oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:18

kaikki 10 toimii normaalisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:34

Äsken avasin ja Napsu kertoi minun saaneen parhaan vastauksen? Niitä tosin tulee harvakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:51

Kyllä toimii hyvin, minulle käy joskus myös niin että on tosi hidas kone, eikä minulla viruksia tässä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 11:22

Ihan hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:22

Kyllä ihan hyvin kyllä toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 22:25

Olen kanssa huomannut,että tulee myöhemmin sähköpostiin..vaikka olen jo lukenut viestin..senjäkeen ilmoitus..Vasta ihmettelin sitä..