Käyttekö usein risteilyllä?

Me olemme pyrkineet käymään perinteisellä kesäristeilyllä siskoni kanssa Tallinnassa, mutta nyt se jäi väliin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 22:01

Viimeeksi olen ollut risteilyllä,vuonna 1991,et ei kovin useasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Parisen vuotta vielä niin sitten voit lähteä 20 -vuotisristeilylle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 21:50

Nuoruus-ajan työporukan kanssa käymme..elokuussa joka vuosi Tallinanassa...Työkaverit ovat vuosilta 1969-1973...Joskus käyn muutenkin..mutta aika harvoin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:52

Merillä aikaharvoin, kun nykyisin risteillään vaan täällä maankamaralla. Tosin viimekesänä tuli risteiltyä Ahvenanmaan saaristossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:52

Muutaman kerran vuodessa. pari Tukholman risteilyä ja muutaman kerran myös Tallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:17

Entisen työkäverini kanssa joka kesä Tukholmaan ,oli perinne silloin.Nykyisin satunnaisia Tallinnaa tai Saimaan kavan kautta Viipuriin. Aika vähiin on viime vuosina jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:51

Hyvin harvoin tulee käytyä...taitaa olla jo toine kesä ku suunnittelin et vois mennä,mut empä oo vielkää siel risteilyl käyny.Saa nähä millo koittaa kesä,et meen enkä vaa enää suunnittele.Jostain syystä ei oo ehtivinää,ku on vähä turhan lyhyt tää Suomen kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:00

2005 olin viimeksi laivalla, ei risteily vaan ylitys tukholma-turku. sitä ennen vars risteily oli v1995 turku-tukholma-turku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 23:15

Viimeksi risteillyt muistaakseni 1997 tai sinnepäin. Laivalla Viipuriin kanavaa pitkin, ja sieltä sitten edelleen laivalla Kotkaan, ja linja-autolla Lappeenrantaan. Oli ikimuistoinen matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:19

vaikkei mitään vuotuista risteilysuunnitelmaa olekkaan, joka vuosi tulee muutaman kerran 'asiaa' Tallinnaan ja/tai Tukholmaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:10

Yleensä kerran vuodessa, mutta viimeksi olin saksassa myös yhden yön joten se ei ollut perinteinen risteily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:36

Olen eläissäni ainoastaan yhden kerran ollut risteilyllä, ja se oli v. 1978, ennen ensimmäisen lapsemme syntymää Tallinnan satamaan ja takaisin. Maihin emme silloin päässeet. Eräs Heikki Hietamies oli risteilyisäntänä, ja koska hän ei nyt kuulu juuri suosikkiartisteihini, niin oli työtä ja tuskaa etsiä sellainen kolkka, jossa ei olisi ollut Heikki Hietamies-hauskaa. Sen jälkeen olenkin sanonut, että minulle saa maksaa, ennenkuin lähden risteilyille. Talinnassa ja Ruotsissa olen muuten kyllä käynyt, mutte en pelkillä risteilyillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:27

oon käynyt viimeksi laivalla 2003 vuonna....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:19

viimeksi viitisen vuotta sitten, nyt sitten olisi lähtö 15 pvä tätä kuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:21

lopettanut jo 20v sitten sellaiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 06:55

Kerran tai kaksi vähintään joka vuosi olemme käyneet , satama kun on täällä Turussa niin on helppo lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:18

Ennen vanhaan tuli käytyä kun muksut oli pieniä
nyt ei isäntää saa millään laivaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:27

kavereiden kanssa käväistään muutamia kertoja vuodessa tuolta turusta -tuhkholmaan ja takaisin, sitten tallinnassa käydään, mutta siellä ollaankin yö tai kaksi...saaristossa oltiin lautoilla ..ne kylläkin lyhyitä pyrähdyksiä olivat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 14:35

Viime vuoden joulukuussa kävin Tallinnassa ja vielä tämän vuoden helmikuussa viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 16:46

Ei, ei kiinnosta juurikaan. Joskus toki tulee käytyä Tukholmassa, silloin on useimmiten pakollinen seminaarimatka työn puolesta.Tallinnassa en käy koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:28

Viimeksi viime kesänä oltiin tukholman risteilyllä. nyt tänä vuonna ei ole tullut oltua risteilyllä. kyllä niillä on välillä mukava käydä.