Menossa Pattayalle kuukaudeksi lokakuun lopussa. Kannattaisiko vuokrata asunto vasta sieltä vai onko halpoja ehdotuksia?

Kannattaako lentää Bangkokiin ja sieltä bussilla/ junalla? Entä onko siellä ilmaista nettiä jossain, vai ostaisko paikallisen nettiliittymän? Muutenkin kaikki vinkit ja muut otetaan kiitollisena vastaan :)

Avainsanat: pattaya thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 23:31

lennä bangkokiin,bussi lähtee pattayalle alimmalta tasolta.kun tulet tullista läpi mene vasempaan melkein hallin päähän sieltä hissillä alas.bussilippu oli kuukausi sitten 4e,lipun voi ostaa bussista.3 viikon päästä menen sinne voin katsoa oven numeron minkä kohdalta bussi lähtee,joka pakassa on nettikahviloita,joka hotellissa on nettiyhtaydet mutta nettikahvilassa internetti aika maksaa 30cent...80cent/tunti ,hotelissa tunti voi maksaa vaikka monta e.bussimatka kestää noin 1.5 tuntia,jos teitä on useampi niin taxi maksaa 20e,,minä olen tuohon aikaan pattaya näillä näkyvin,,ota yhteyttä kun tulet..kuukauden edestakain lippu nyt airberliinillä maksaa noin 500..700e,kuukausi niin lyhyt aika ,kannattaa tulla paikan päälle ja katsoa hotelli,sopii hotellin kanssa esim 1 viikon hinnan,jos tarve voi vaihtaa hotellia,thaimaan mokkulayhteyksillä ei näe esim tv uutisia mutta nettikahviloiden yhteksillä näkee,,suomi -pattaya seuralla on myös omat nettiyhteydet,seura löytyy internetistä,seuran toiminta periaate on auttaa suomalaisia thaimaassa kaikissa tapauksissa,
viesteillään

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 20:12

Sisareni poika yleensä lentää reittikoneella Bangkokiin ja menee siitä sitten eteenpäin. Bussilla menee sellaisen 2,5 - 3 h. Hän vuokraa vasta paikanpäältä asunnon. Niitä kuulemma löytyy kivasti.
Tuohon liittymään en osaa sanoa muuta kuin joissakin hotelleissa on nettiyhteydet.

Lisätty: 03.08.2009 - 20:25

Tuossa vielä Napsun omaa tietoa Pattayasta.

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...gclid=true

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 20:25

Kysy munkilta..osaa varmaan neuvoa,kun itse asustaa siellä..ihan mukava kaveri..