Onko lentopelkoisia?

Avainsanat: lentopelko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 19:06

Olen ollut Varnan lentokentällä onnettomuudessa , meni lasku liian pitkäksi, heti oli ambulanssit ja paloautot paikalla, lentokoneen siiven päältä hyppäsimme alas, auttavia käsiä oli paljon ja vammoja kysyttiin ,ja hotelliin tuli seuraavana päivänä psykiatreja ja muuta tukihenkilöä joille sai purkaa tilannetta ja halukkaille järjestettiin paluumatka, tämä oli Ruotsalaisten lento Tukholmasta , matka lähti Arlandasta , meidän perhe oli ainoat Suomesta, kotiin päästyämme 2 viikon jälkeen koko matkan hinta oli pankkitilillä ja 4 kk päästä paksu pino papereita mustan laatikon tallennetut tekstit mukana, joten olen ajatellut että ei niin huonoa tuuria voi olla että 2 kertaa minulle kävisi onnettomuus lentokoneessa, en pelkää yhtään, pienempi riski se lentokone on hengelle kuin auto.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 17:59

on täälä ainakin yksi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 18:22

en nyt suorastaan pelkää mutta aina se vähän jännittää. Mutta ei niin, ettenkö lähtisi matkalle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
fg
Vastattu: 03.08.2009 - 18:36

En pelkää (enemmän pelkään automatkoja, mikä onkin tilastojen valossa aiheellista), mutta pitkät lentomatkat ahtaine penkkeineen sun muine tukaluuksineen ovat muuten rasittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 18:44

En ole ikinä pellännyt lentämistä...mutta en kyllä pidä pitkistä lennoista..
Tyttären pojalla on ihan hirveä lentopelko..kerran olen saanut mukaan reissuun lähtemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 18:44

En pode lentopelkoa. Ekalla kerralla jännitti vähän, toisella kertaa ei enää sitäkään ollut, siis jännitystä. Samanlaista oli kuin istuisi kotona nojatuolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 18:49

Ei ainakaan vielä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin se iskee jos on iskeäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:36

lentopelko on yksi niistä vaivoista joita en ole potenut koskaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:21

En pelkää lentämistä, päinvastoin nautin siitä......varsinkin nousut ovat parhaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:26

Lentäminen on nautinto näin ilmailua harrastaneelle.Kuten edellä niin mantiellä riskit ovat aivan toista luokkaa. Paras väline matkustaa, tosin pikku putket on turhan ahtaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:53

Empä oo koskaa ollu.En tiedä uskaltaisinko mennä,ku eivät taho nykyää enää kestää ilmas vaan tipahtavat alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:08

Ei täällä, mutta vältän lentämistä koska laivalla matkustaminen on paljon hauskempaa. Ymmärrän kyllä että laivalla ei pääse joka paikkaan, mutta esim. sveitsiin ja ranskaan olen mennyt bussi-laiva yhdistelmällä ja eri kiva ol.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:30

ei sitä kannata pelätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:21

en ole, pidän lentämisestä itseasiassa oikein paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:27

Kyl on lentopelko
jouduin kerran vaihtamaan koneita
aina vain pienemmäksi ja pienemmäksi
se oli kauhiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:32

Kyllä mua pelottaa pelkkä ajatus vaikka ei ole koskaan lentänyt. ei ole olut rahaa lähteä edes minnekkään ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 11:05

Pelkona lentämises mulla; nousut, laskut ja turbulenssit...iiiikkk!!