Sitä Pangasiusfilettä kun täällä mainostin niin eikös joku tuominnut sen käytöstä, tietoa voi katsella siitä tuonti kalasta.

tämä kala on määrätyn mukaisesti pyydetty ja fileeksi valmistettu , firma on enemmän vastuuta kantanut kuin tämän kassilohen markkinoijat, pangasiusfileiden ns. brändi on :We care to be Fair, sieltä voi katsella Googlettamalla tietoja , sekä varmimmin www.butlers-choice.com

Lisätty: 03.08.2009 - 16:18

Viimeinen vastaus on vähän negatiivinen tähän asiaan.

Avainsanat: kalan alkuperä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 16:16

Mitäs tuomittavaa siinä on, jos kalaa ostaa. Taas näitä omituisia ajattelutapoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 16:13

en ole kuulut mistään , jossa sitä ois tuomittu, mutta jos nyt sitten sen ostaminen ois tuomittavaa, niin ei se voi kovin paljoa sitä olla , jos sitä kerran myydään kalapakkasessa kaupassa ... jotta itse ainakin sitä kokeilen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 17:08

En nyt tätä vastausta sitten liitä mitenkään nuihin saamiisi vastauksiin (täs päivä - muutama sitten), vaan yleensä ottaen; jos nää kalat tulee Vietnamista, niin tulee...ja jotkut ei kait sit tykkää kun niist tulee lentokaloja:) kuten myös aiemmin kysytyt ananakset tulevat etelän mailta, vaikka kuitenkin nämä kaukaa tuodun ravinnon 'tuomitsevat' henkilöt myös itse matkustelevat lentokoneilla ja palaahan siinäkin sitä kereosiinii, on siin konees sit kala, ananas tai ihminen joten näen tässä ristiriitaa... jos luonnon säästymisest, tms. heillä syynä boikottiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 17:11

Kävin katsastamassa edellisen kysymyksesi vastauksia tuosta kalasta. Kovasti sitä muut tuntuivat kehuvan ja kokeilevansa. Ei kukaan moittinut. Minulle kuivanmaanlapselle se on ihan tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:22

no netistä selailin kalasta juttua enkä huomannut moista juttua ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 17:30

ei kait siinä muuta vikaa ole, mutta vähän vaikea sitä on 'lähiruokana' pitää, eli sitä nyt möröksi julistettua 'hiilijalanjälkeä' jää vähän enemmän kuin näistä kotoisista ahvenista ... toisaalta aika moni muukin herkku ruokapöydässämme reissaa pitkät matkat sinne marketin tiskille ...