Oletko omasta mielestäsi laiska vai ahkera?

Avainsanat: laiska ahkera

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 15:10

Minä olen ahkera jota laiskottaa useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 15:29

Siihen asti ahkera kunnes laiskuus iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:32

tarpeelliset tulee tehtyä turhia hötkyilemättä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:50

laiskotellen ahkera....eipäs täs elämäs kannata turhia kiirehtiä, ehtiihän nuo hommat tekemään rauhallisemminkin.. nykyisin ... olen huomannut .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 16:07

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä laiskempi olen. Ei aina jaksa, sitäkö se laskuus pohjimmiltaan onkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:11

Väliin liiankin ahkera, mutta onneksi se tasoittuu hetkellisillä laiskuuden puuskilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:23

Tässäkin riippuu paljon tilanteesta, mutta useimmiten laiska, hyi hyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:32

Olen molempia sekaaisessa suhteessa. Tänään olen ollut melko ahkera, mutta myös laiska. Laiskuus on myös terveellistä, ei tätä maailmaa tarvitse saada valmiiksi, täytyy jättää jotain tulevillekin sukupolville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:46

Tarpeen mukaan ahkera,kun työt vaatii..eli vanhusten avustaninen..eläkeikäisenä...mutta tulee lorvi-katari päiviä...lueskelee ja löhöilee viettää niin-sanotusti kissanpäiviä..ja kerää voimia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:51

Yleensä olen mielestäni ahkera sillä arvioinnilla mitä ahkeruudeksi kutsuisin. Osaan kyllä laiskotellakkin ihan hyvin. Niin pitää ollakkin muuten tulee pian burnoutti !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 17:26

valillä laiska ja välillä ahkera:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:32

Pyrin hoitamaan asiat ehkä liiankin pikaisesti ja sen jälkeen laiskotellen ja nautiskellen pikku asioista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:55

hyvissä määrin laiskuutta sekä ahkeruutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:58

Töissä ollessa ahkera,muute sit vaihtelevasti.Välil iskee laiskuus esim.tiskien kans,et tiskaampa huomen.Koittaa se huomine,en jaksa tänäänkää katotaa jos sit huomen.Välil taas tulee tehtyä enämmä ku olin suunnitellu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:05

Polkupyörien korjaamisessa erittäin ahkera koska kyseessä on usein akuuttitilanne. Muut jutut on sitten vähän niin ja näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:33

molempia välillää.. riippuu millä päällä olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:22

siltä väliltä, ja joskus olen laiska, joskus ahkera.Töissä tosin olen aina ahkera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:28

omasta mielestäni olen aina ollut hyvä delegoimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:35

Aika laiska kun laiskuus iskee minuun usein. en tiedä voisko minusta sanoa että ahkera. Noo kait sillon jos sais sellaisen fiiliksen itselle.