Jos olet lähdössä 1 km:n päähän asioille ja ulkona sataa kaatamalla, miten toimit:

a)vedät sadevarusteet niskaan ja menet kävellen tai pyöräillen
b)menet autolla
c)komennat puolisosi hoitamaan asian

Avainsanat: sadekeli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 15:02

b) menen autolla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 15:03

Piiiiiiiitkän (heh) miettimisen jälkeen toimimisjärjestys: b, c, a (nyt tulee sapiskaa):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:12

Minä kyllä delegoin sen miehelleni, ja perustelu , taidan sokerista olla. Eli vaihtoehto C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 15:28

Ellen siirrä kauppareissua poutakelille, niin sitten menen B:lläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:31

kerkee sen huomenakin (jos ei akkaväki hermostu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:46

autolla tai jos mies on kaupan suunnalla niin c....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 16:05

Ei mitään noista vaihtoehdoista, vaan siirrän menoa sateen jälkeiseen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:34

Odotan, että sade menee ohi. Jos se ei näytä menevän, niin sitten menen autolla kauppaan. Kauppaan menen joka tapauksessa autolla. Ei niitä maitolitroja kukaan jaksa kantaa kaupasta. Pyörä on rikki. Enkä ole saanut korjattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:47

Pidän kyllä sateesta kovasti, mutta silti tuossa tapauksessa jos kaatamalla sataa siirrän asiointia huomiseksi. Tai sitten jos asioiden hoitamista ei voi siirtää tuonnemmaksi otan sontikan matkaan ja hyppään autoon ja kurautan sillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 17:28

autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 18:30

Vedän kamppeet niskaan ja hyppään autoon. En edes mieti kahta kertaa. Inhoan sadetta ylikaiken, ainut asia jonka hoidan sateessa pihalla on koiran lenkitys. Silloin en ajattele itseäni vaan koiraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:01

Kyllä se (a) pistän sadevehkeet pääleni ja pyörällä polkasen lähikauppaan..jos on pakko mennä..vaikka vähän kastuisin en ole sokeria..että sulaisin..eihän se ole kuin vettä..emmehän me suihkussa olemistakaan pelkää..menemme vapaaehtoisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:47

Mikäli autolla pääsen riittävän lähelle niin sillä.Jos ei ole pakoittavaa tarvetta niin siirrän menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 22:57

komennan puolison ajeluttamaan minut autolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:01

lantsarit ja saderotsi niskaan ja hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:03

Jos asia ei oo tärkeä/kiirreellinen ni ootan et sade lakkaa ja meen sit.Sadevarusteita en voi laittaa,ku en niitä omista (ostamine viel "pitäis ostaa" asteel).Autoakaan en omista,mut jos kyydin saan ni sit autol.Oon tullu siihe tuloksee,et ku ite hoitaa asiat ni sit ne oikein hoidettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 00:03

Jos on pakko niin autolla.
Sunnuntaina odotin kolme tuntia taukoa sateeseen ja kun se tuli pyöräilin vauhdilla postiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:36

autolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:23

puoliso menee autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:38

siis vastaus tähän on c en omista ajokorttia eli mies istuu auton rattiin ja minä kyytiin.