Puhutko unissasi?

Vai annatko vieruskaverin nukkua yönsä rauhassa?

Avainsanat: unissapuhuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 14:55

harvemmin, mutta olen kuulemma ponnekkaasti ohjeita jaellut aina silloin tällöin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 15:01

En puhu.. Äijäni kyllä harvase yö tarinoi.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:22

En ole sitä pöpötystä itse kuunnellut, mutta joskus kuorsaamiseeni olen herännyt ja hampaiden narskutteluun , stressiä toisinaan minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 15:25

Omasta mielestäni ehdottomasti en, mutta vierustoveri on ihan eri mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 15:59

Kyllä puhun, kun olen joskus herätessäni huomannut mutisevani jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 15:59

en itse tiedä mitä höpisen, mutta mieheni joskus sanoo , et jotain olen yrittänyt inistä...,mutta omaan nauruuni olen kyllä heräilyt tai itkuuni jos pahaa unta olen nähnyt , useimmin kyllä nauruun, kun näen niin hasunkurisia unia ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:21

Kukaan ei ainakaan koskaan ole sanonut että puhuisin, joten luotan siihen että en puhu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:57

En tiettävästi puhu unissani, mutta olen kyllä herännyt itkuuni joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 17:29

enpä taida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:40

toivottavasti en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:01

kyllä olen pienestä pitäen silloin tällöin tarinoinut. toissa aamuna heräsin kun sanoin ääneen jonku lauseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:07

Eipä oo kissa valittanu =). Pienenä kuulemma välil itkin tai nauroin unissani,mut en oo tainnu koskaa puhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 23:49

En puhu ja asiasta on varmaa tietoa.
Nuhaisena kerran parissa vuodessa saatan kuorsata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 02:38

kyllä mä joskus taidan.. ainakin joskus sisko on siitä maininnut

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.08.2009 - 04:24

silloin tällöin mumisen ja puhun jotakin, jos varsinkin nukun levottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 05:45

Kyllä puhun ja olen kuulemma laulanutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:38

nuorempana jutustelin paljonkin
mut onneksi se on loppumaan päin kuulemma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:42

kyllä minä puhun koska välillä herään siihen myös itsekkin että sanon jotain. mutta ihmettelen mitä sanoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2009 - 22:40

Melko harvoin, mutta sitten kun se yö iskee, että olen juttu tuulella, niin sillon sitä puhetta kuulemma riittää, eikä se meinaa loppua. :D