Järkyttikö/yllättikö tämä uutinen sinua? Janne Ahoselta hurjia paljastuksia – hyppyjä humalassa ....

koko juttu:

www.mtv3.fi/urheilu/makihypp.../08/925732

Avainsanat: mäkikotkat alkoholi uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 12:22

Ei yllättänyt, sillä onhan noita sattunut niin monen kilpailijan kohdalla. Ihmisiä nekin vaan ovat ja syövät samaa leipää kuin me muutkin maantallaajat.

Ernst Vettori sanoi - Taisin vähän eilen illalla liioitella. En minä neljää kertaa yössä ole sillai ollut. Tosiasiassa en saanut muuta kuin pakit.
Felder jatkoi: - Joo, taisin minäkin vähän pistää omiani. Yhden naisen sain sänkyyni houkuteltua eikä se kyllä mikään missi ollut.
Nykänen siihen: - Minäkin vähän liioittelin. Ei se mitään Koskenkorvaa ollut vaan Pöytäviinaa.

Kysyjän kommentti

näinhän ne näreet on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 12:11

Äsken just luin tuon, mutta ei se yllättänyt. Ahosen kohdalla asiat on vaan salattu joko hänen omasta toimestaan tai muiden toimesta, kun on ollut sellainen "kuningas" aina. Ihminen se Ahonenkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:25

En viitsinyt lukea otsikkoa enempää, kun ei kiinnosta yhtään noiden huippu-urheilijoiden sekoilut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:32

Eipä moiset uutiset pahemmin yllätä, kaikkeen on vuosien varrella tottunut. Mielenkiintoista nähdä kuka on seuraava paljastaja. Lienee joku aktiiviuransa päättänyt joka vielä hetken haluaa olla otsikoissa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:45

Eipä yllättänyt. Nuorella miehellä on nuoren miehen metkut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:52

Ei minua yllättänyt yhtikäs ! Himot ne ovat hiirelläkin ! No, tiedä hänen himoistaan, mutta kyllä ottavat melkoisia riskejä jos kännipäissään hyppelevät noinkin isosta kuin 240 metrin mäestä. Ahosella kävi tuuri, ettei loukkaantunut siinä kaatuessaan pahemmin.. Varmaan se oli kuitenkin jonkinlainen opetus !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:58

tosi järkevää

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 13:00

Janne on aina ollut minulle ykkönen ja tulee olemaankin. Ihminen hänkin on siinä missä muutkin. Ei se häntä pahenna. Paineita on varmasti ollut ja tulee olemaan tuon maineen ja taidon omaavalla henkilöllä ja lajikumppaneillaan. Ryyppää sitä virkamiehet ja papitkin töidensä lomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 13:35

ei tuosta muuta voi sanoa kuin ,,ahonen haluaa kansaedustajaksi,vielä kun menee perussuomalaisten listoille läpimeno on varma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 14:04

Ei yllätä, siinä hommassa on joko hullu tai juovuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:10

mikähän noit nuorii miehii vaivaa, kun tuollaisissakin kisoissa pitää olla käniksis .. en oikein ymmärä, jo sieltä lasku on vaarallista saatikaan jossain krapulois ... eikö heillä sitten ole laisinkaan itsesuojelu vaistoa , jotta uskaltavat ottaa tuollaisia riskiejä.. ihmeissään taas funtsii.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:16

Enpä yllättynyt...paremminkin siitä olisin hämmästynyt, että hän olisi ollut kaiken suhteen puhdas, kuin pulmunen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 17:29

ihminen vaan hänkin on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:34

Kyllähän Jannkin voi kännin ottaa.vapaa-aikana..mutta ei sillon kun hyppää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 08:33

jo olisi ollut ihme
miten yksi mäkikotka olisi muita parempi