Joulualet alkoivat Yhdysvalloissa. Pitäisikö meilläkin olla nyt jo joulualet? Tungoksen välttäminen on joillekin hyvä syy tehdä

www.taloussanomat.fi/kauppa/...0917412/12
Yhdysvaltalaiset kauppaliikkeet yrittävät taistella taantumaa vastaan kaikilla mahdollisilla keinoilla. Yksi keinoista on joulukaupan ja -alennusmyyntien aloittaminen heinäkuussa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 00:01

no ei missään nimessä, siinähän jäisi monet muut alennusmyynnit ja hullut kampanjat väliin ihan kokonaan ...

- välillä tuntuu ihan siltä, että kaikki tavarat hinnoitellaan nykyään niin, että kauppias saa vielä riitävän katteen vaikka myy 50% alennuksella - alea alen perään -

Kysyjän kommentti

....eikä jouluvaloja ulos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 00:02

alko vai? no sitä suuremmalla syyllä pitää päästä takaisin sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:49

ei kiitos, ei joulualennuksia nyt sentään vielä.Muutenkin minusta suomessakin mainostetaan joulua jo turhan paljon turhan aikasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 01:33

täälähän on yhdessa liikkeessa ollu ale ja loppuun myynti jo monta vuotta jakuvasti että eiköhän se joulu ale ole siinä mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 10:47

ei missään nimesä, justhan ne alkoi kesävaate alen , jot sesongit sesonkeina , ei puolta vuotta aikaisemmin, johan joulusta menee loppukin maku , jos joululaulut raikais tavarataloissa kuukausia enen joulua.. , ihan menee puistatukset jo ajatuksestakin.. huiiiii... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 10:55

Ei pitäisi olla. Sehän vie koko joulusta sen tunteen mikä siinä pitäisi olla. Tosin ei minulla mitään joulutunnetta ole ollutkaan vuosiin. Vai jouluale, johan on hullua touhua.