Mikä on kuolemankierrähdys?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 23:33

Krokotiilin hampaissa saat ainakin kierrätystä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 23:47

Vitoselta huolimattomasti tehty hyppy kiertäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 00:05

no sitähän tuli harjoiteltua kesällä -64

tietokannat.mil.fi/pouta05/n...page_id=17

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:50

no krokon hampaissahan tämä tapahtuu, katsellut joku muukin näköjään tänään sitä eläinhommelia. :) Ihan mielenkiintoinen ohjelma tosin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.08.2009 - 10:50

Eläintarhan ajoissa oli aikoinaan kuoleman kurvi. Voisin kuvitella että jos siinä ajoi autonsa ulos katolleen, olisi sitä voitu sanoa kuoleman kierrähdykseksi. No tosiaankin se taitaa olla se krokotiilin hampaisiin joutuminen kun se paiskaa saaliinsa puolelta toiselle hampaissaan, että saalis repeää moneen osaan ja osat se lokkasee suuhunsa sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 16:51

Lentokoneet tekevät kaikenlaisia kiemuroita näytöksissään. Niissähän voi käydä huonostikin. Eikös krokotiili hukuta uhrinsa.