Kesäkö muka lopussa?

www.iltasanomat.fi/saa/paikallis.asp
Vielä sitä lämpöä piisaa!
Säälle saisi olla oma kategoria, sillä eikös se ole kaikkein yleisin puheenaihe?

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 21:43

eipä läheskään lopussa ja sitten kun alkaa loppua niin jatkoaikoja on runsaasti myynnissä ..

Kysyjän kommentti

Tuo jatkoaika täytyy panna harkintaan, kun kuumin kesä meni raataessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 21:31

Mulle on tullut jo syksyn tuoksu nenään. Syynä lienii se,että nyt on elokuu. Ja tyhmää ajatella niin, että "nyt on elokuu ja kesä ohi". kyllä sen siitä lämmöstä tuntee ja luonnosta näkee, koska se syksy on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:32

kyllä kesää on vielä parikuukautta , jos helteitä piisaa tai 20 astetta vielä syyskuunkin vielä , niin kesää pisaa kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:48

Ihan samalla lailla on satanut kuin viime kuussakin ja eiköhän vedet ole vielä yhtä lämpimiä kuun lopulla kuin nytkin, jossain voi olla jopa lämpöisempiäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:53

Elokuu on paras lomakuukausi. Niin että metsään ja sieneen tällaisena syksynä! Mikä onkaan komeampaa näin syksyllä kuin päättää päivänsä limanuljaskasopalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:08

Eihän kesä vielä ole päättynyt. Elokuu on mainiota loma-aikaa, illat tummuvat mutta päivät edelleen lämpöisiä. Hyvällä onnella vielä syyskuussakin on kesäisiä lämpötiloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:11

Ei ole lopussa ei :) Elokuussa on vielä paljon ihania ilmoja... Toivottavasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:15

Ei kesä ole vielä lopussa,lämpöisiä luvassa...on vain loppukesä..syksy..sitten,mikä on kaunista aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:20

Kuka sellaista on väittänyt, että kesä muka lopussa olisi? Ehei kuulkaa, tästä se vasta alkaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2009 - 22:28

Ei tietenkään ole lopussa. Elokuu on ihan täyttä kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:54

Minulle on kesää niin kauan kuin pääsee vielä järveen uimaan. Monesti elokuussa uimakelit ovat jatkuneet ohi koulujen alkamisenkin. Toivottavasti jatkuu tänäkin kesänä. Mutta kyllä luonto on jo aloittanut talveen valmistautumisen. Osa kasveista tekee jo kuolemaa, ja siinä on se syksyn tuoksu. Ihan sama, loppukesä on vielä toivottavasti lämmin. Sienimetsäänkin haluaisin ehtiä, viime syksy jäi kokolailla väliin sen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:28

Kyllä ilmojen puolesta on vielä reilusti kesä, ihan täyttä häkää.. Mutta, meillä täällä pohjoisen perukoilla kesä on valoisaa aikaa ja- nyt sitten täytyy sanoa, että syksy on tulossa ihan selkeästi, kun yöt pimenevät täällä meilläkin jo ja yöllä nousee aika kova usva.. Mieli on myöskin jotenkin kesän lopulla, kun työt alkavat aina syksyn lähetessä samoin lasten koulut.. Ei sille mitään voi, mutta niin se vaan on..

Lisätty: 02.08.2009 - 23:29

Oboy hoi !! Älä sinä kuitenkaan vielä päiviäsi päätä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 00:01

ei se ihan vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:50

kyllä se ahdistus on jo pikkuhiljaa alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:44

Ei ole vielä kesä lopussa, ei suinkaan. Elokuu on usein vielä kovinkin helteinen ja kesäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:47

joo on tää sitä loppu kesää. Muta onneksi on lämmintä silti ulkona ollut ihan kivaa kun lämpöä riittää.