Minkä ikäistä tää napsu väki on noin silleen keskiarvoltaan, jotka käy tääl ns. joka pv viesteileen ja vastaileen?

Lisätty: 02.08.2009 - 20:36

Ai mie vai?....No mie olen kyl 52v, mutta ette ikään uskois.....kyll se jämähtää siihen 43v.
Se on niin monta kertaa jo koettu;)))) Kalkkista minusta ei saa millään..vaik tyär joskus niin sanookin;)) Ruusu on mummojen juttui, ite en välitä niistä....miksihän tollasen kuvan laitoin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.08.2009 - 00:54

65, monen mielestä varmaan SS mies (= seniili seniori), mutten siitä huolimatta ala hyppiä tasajalkaa kalsarit kintuissa (kts. onton vastaus) vaikka te mummot kuinka yllyttäisitte ...

Kysyjän kommentti

Nimimerkkisi on makia, samoin kun noi sun vastauksetkin;))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 20:30

mie jo vanha 50 ja risat mutta mieleltäni kuin 25 .. jot en ihan kalkkis , hieman klementtinen vai mikähän se sana oli :))
Mutta minkäs ikäinen olet itse .. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:32

Minä myös 50 ja risat , ei täällä kaikkien ikää tiedä, niin sitä on vaikea sanoa mikä keskiarvo olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:54

mää oon 16, varmaan vähä keskiarvoa nuorempi, olettaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:00

55 oon jo olen tyytyväinen ikääni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:11

26 olen minä. mikäs mahtaa olla keskiarvo, noin 40v? pahan heitit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:14

V iidenkympin villitystä täällä näyttävät muutkin viettävän.
Nuorimmat ovat kymmenen, jopa allekin. Nestorin iästä minulla ei ole aavistustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:21

Tässä testissä se varmasti sitten lopullisesti selviää.

Neljä ilkikurista mummoa istui pöydän ääressä vanhainkodissa. Ohitse tepasteli iäkäs ukko.

Yksi mummoista huudahti: - Lyön vetoa, että pystymme kertomaan ikäsi.

Ukko tuumasi mummoille: - Ei teillä vanhoilla houkilla ole mitään mahdollisuutta tietää sitä.

Yksi mummoista tuumasi: - Tietysti meillä on! Pudota vain housusi ja kalsarisi alas, niin kerromme ikäsi!

Vaivaantuneena, mutta varmana siitä, etteivät he pysty arvaamaan hänen ikäänsä, hän pudotti housunsa nilkkoihin .

Mummot pyysivät häntä hyppimään ylös alas, sitten mummot sanoivat kuin yhdestä suusta: - Tämä oli helppo nakki, olet 87-vuotias!

Ukko kysyi: - Miten ihmeessä te sen arvasitte?

Mummot virnuilivat keskenään ja kaikki neljä totesivat kuin yhdestä suusta: - Olimme eilen sinun syntymäpäiväjuhlillasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:50

Eiköhän keski-ikä ole päälle 50v., mutta sitä järkevämpiä vastauksia mitä kokeneempi vastaaja on kyseessä - näin monesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:09

Taidampa olla vanhimpi iältäni 65v...mutta mieli ei vanhene..tuntuu että vaan nuortuu..kun elämä on niin mukavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:27

Minä olen 35 vee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2009 - 22:32

Täällä kirjoittelee 62 v. mummeli. En tunne itseäni läheskään niin vanhaksi. Kun mieli on avara, kunto hyvä niin mikäpäs tässä on tuntea itsensä ikinuoreksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:47

Wii-ikäni oli muistaakseni 28, eli olen nuori kuin mikä. Eli oikean ikäni ja todellisen ikäni keskiarvo on n. 45. Sitähän täällä kysyttiin. Iän myötä minusta on tullut kärsivällisempi, suvaitsevaisempi, ystävällisempi, viisaampi, rauhallisempi, ja tyytyväisempi. Siis kaikinpuolin siedettävämpi ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:22

Joo, oppia ikä kaikki. !! Mikään kalkkis en ole ja lastenlapseni sanovat minua nuoreksi mummiksi !! Olen sellainen reilut 5-kymppinen mummi, jolla on vielä monta työvuotta jäljellä .
Kyllä vuodet tuovat tullessaan viisautta ja jonkinmoista rauhaa, kaikkiin asioihin ei tarvitse enää suhtautua niin tosikosti :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:58

mä oon 19

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:51

Jaahas, vaikea sanoa keski-ikää, niin paljon eri-ikäistä sakkia.
tosin tuntuu että vanhempaa porukkaa täällä kuitenkin eniten on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 01:49

Nuorimmat on alle 10v ja minun ikäni näkyy profiilssa. keski-ikää ei varmaankaan kukaan tiedä ja väliäkö sillä. Ollaan Napsulaisia !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 09:00

Viisvitonenhan mie, mut napsulaisten keski-ikä varmaan alta 30v, paljon on nuoria ja vielä nuorempia liittynyt napsulaisiks, mut me (>50) ollaan vaan vissiin aktiivisempia (näkösällä), jolloin tulee tää ikäharha....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 10:18

Keski-ikäinen hyvinkin. Vaikka olen omasta mielestäni 50 ja kuoleman välissä. Leikki leikkinä. Mutta hyvänmatkaa tuo 6 -kymmenes vuosi on meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 11:32

44 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 13:07

paljon täällä vaikuttaa olevan eläkeläisiä (joko oikeaikäisiä tai varhais-) mutta myös jonkin verran alle kaksikymppisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 21:14

Keskiarvo ikäni on 34, mutta oikeesti 44.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:50

Mulla on ikää jo vähän yli 50 vuotta, eli puolessa välit sadasta ylittänyt.