Miksen saa täältä kysymykseeni vastauksia omaan sähköpostiini ?????

Lisätty: 02.08.2009 - 19:27

Sähköposti asetukseni täällä
www.aijaa.com/v.php?i=4602990.jpg

Lisätty: 03.08.2009 - 13:09

NYT TOIMII KIITOS KAIKILLE !

Avainsanat: aloitteljia täällä kysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 19:09

mene oma napsu
sähköpostiasetukset

sieltä klikkaile ja ruksaile eri kohtia mitä haluat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 19:10

oletkos laittanut sinne asetuksiin sen , et saa laittaa s.postia ... mutta vain ne näkyy mitä olet itse kysynyt ja niihin tulleet vastaukset ... myöskin valintasi tai valituksi tulleeksi parhaaksi vastaukseksi näkyy s.postissa..mahdatkos nyt saada tästäkään sepostuksest mitän selvää, no toivottavasti toiset osaa laittaa selkeemmin tämän minunkin sepostuksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:10

mulle tulee ilmoitus sähköpostiin
et joku on käynnyt vastaamassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:11

Aivan, tuotapa en itsekään ole hokannut, että napsull oma s-posti. Kaikki vastaukset tulee minulla tuonne gmail s-postiini. Pitäneepä tutustua taas paremmin tähän:))

Lisätty: 02.08.2009 - 20:14

Non niin, taidan olla ihan pihalla taas tän kaa..... sorry

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:15

Valitse omaprofiilisi->Muokkaa tiliä:

Käyttäjätunnus: *
Haluamasi käyttäjätunnus; muiden välimerkkien kuin pisteiden, yhdysviivojen ja alaviivojen käyttö ei ole sallittu.
Sähköpostiosoite: *
Kelvollinen sähköpostiosoite. Kaikki sähköpostit järjestelmästä lähetetään tähän osoitteeseen. Sähköpostiosoitetta ei julkisteta ja sitä käytetään vain, jos tahdot tilata uuden salasanan, tai jos haluat saada tiettyjä uutisia tai ilmoituksia sähköpostitse.
Salasana:
Vahvista salasana:

Valise omaprofiilisi->Sähköpostiasetukset:

Sähköpostiasetukset
Voit valita, haluatko ilmoituksen sähköpostiisi, kun...
Vastaukset
saat uuden vastauksen kysymykseesi
on aika valita paras vastaus kysymykseesi
vastauksesi valitaan parhaaksi vastaukseksi kysymykseen
seurannassa olevaan kysymykseen tulee uusi vastauksia
Viestit
joku lähettää sinulle viestin
Matkailu
joku kommentoi lähettämääsi matkakuvaa
äkkilahtövahdissasi on uusia hakuehtoihisi sopivia äkkilähtöjä
Kaverit
joku lisää sinut kaverikseen tai hyväksyy kaveripyyntösi
Taso ja pisteet
pääset seuraavalle tasolle

Ruksaile vaihtoehdot ja paina Lähetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2009 - 22:27

Saat vain tiedon, että joku on vastannut kysymykseesi. Mutta se vastaus ei suoraan tule sähköpostiisi. Sinun pitää mennä se Napsusta lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:16

Taidankin koht amennä sinne asetuksiin ja estää sähköpostien tulon, koska postilaatikko on aina täynnä uusia viestejä, joita sitten on niin työlästä poistella. Katsonhan kaikki muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 12:49

Sähköpostiasetuksista saat määriteltyä, mistä kaikesta haluan ilmoituksen sähköpostiisi.