mitä veikkaatte, pääsenkö Finnairin koneeseen huomenna, tänään olen aivastellut ja nenä tuhisee, jos possutaudiksi luulevat.......

Avainsanat: finnair sikainfluenssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 18:47

Yritä olla niiskuttamatta ja köhimättä sen ajan kun virkailijoita on lähelläsi, koneen noustua ilmaan ei enää tarvitse pinnistää, risiiniöljy on kova lääke yskään ja köhimiseen ,ottaa puoli pulloa sitä niin ei yskitä yhtään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 18:43

Oli possu, kana tai tavallinen lunssa laita apteekista saaatava ilmainen suusuoja kanssamatkustavien mieliksi kiitos.

Lähteet:
Japanista mallia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:06

meneekös tuosta risiiniöljystä vetelät pöksyyn.. ? muistelen vaan ... no en varma kuitenkaan, muisti on hieman NUDE....(nuoruusiändementia).. joskos sulla vain pujoalergeeni tuo niiskutus, pujo on kyllä paha laittaa nenän vuotaan.. toivon nyt ainakin et ois sitä vain, eikä possulentsuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:09

Tuskin haittaa.Allergian piikkin mennee jos yrttävät epäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:14

enpä usko että edes kiinittävät huomiota, jos et ehdoin tahdoin mene itse esittelemään teorioita mahdollisesta sairastumisestasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:09

voi ressukkaa. laitat nenäsumutetta ennen kentälle menoa ja siihen yskään.. sehän voi olla vaikka tupakkiyskää. mitä se niille kuuluu.. aika häröä, mut elämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:16

Toivottavasti ei iole sikaflunssaa!
Mittaa kuumeesi ja mieti, kannattaako ylipäätään lähteä, jos ei ole kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2009 - 22:37

No voihan kökkö. Kävipäs sulla huono tuuri, että nyt sairastut. Toivottavasti on ohimenevää. Pääset varmaankin koneeseen kun et pahemmin köhi ja niiskuta virkailijoitten nähden ja kuullen. Saattaa käydä niin, etteivät huoli sua mukaan. Mutta toisaalta, jos olet kipeä, onko kiva lähteä reissuun. Itse en varmaankaan jaksaisi. Ja vaikka olisi tavallinenkin lentsu, niin pilallahan se reissu on kipeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:43

Yrität olla köhimättä,niin etköhän pääse..koita nyt toipua yön aikana..kurja lähteä sairaana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:19

Pujoallergiaa se on. Jos on kuumetta, ota aspiriinia. Reissuun vaan, ja pese usein käsiäsi äläkä aivastele kuin nenäliinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:58

en tiedä, mut toiv pääset

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:52

Etköhän sie pääse, yritä vaan pitää itsesi mahdollisimman terveen näköisenä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 10:14

Ei ehdi neuvoni tavoittamaan sinua, mutta itse ajattelin ennen seuraavaa lentoani käydä lääkäriltäni pyytämässä todistuksen että olen terve ja muutenkin hyvätapainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 10:17

Tulin juuri yöllä viikonloppumatkalta Sloveniasta Finnairilla. Ei ollut mikään rutiinit muuttuneet Helsingissä sikainfluenssan takia lähtöselvityksessä. Ljubljanan lentokentällä oli joku vihreä lappu, jossa kehoitettiin ilmoittautumaan, jos epäilee sairastavansa sikainfluenssaa. Eipä ollut ketään jonossa...