Tapaatko usein sisaruksiasi ?

Veljeni tulee tänään yökylään, koska asuu kaukana, ja tulee näin tapaamaan hoivakodissa asuvaa äitiämme.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 22:06

siskon viimeks 5 vuotta sit

broidin joskus 12 vuotta sit

Kysyjän kommentti

Sinulla tapaamiset vielä harvemmassa kuin minulla. Mutta näinkin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 18:03

Siskoni asuu 2 kilsan päässä, tänään tavattiin. ollaan joka pv yhteydessä. Veljeni asuu kauempana, jota tapaan pari kertaa vuodessa. Soitellaan kuites joka kuukausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 18:09

Siskoni kuoli 2kk sitten oli 62v oli 1 ja ainut.

Lisätty: 02.08.2009 - 18:46

Tämä oli tosi koskettava kysymys minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 18:18

Kaksi siskoa,
toista tapaan keskimäärin kerran kuussa, toista käyn moikkaamassa kerran vuodessa Kallion kirkon kryptassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 18:28

Mul on 2 iso veljee ja yks iso sisko
siskon kanssa ollaan juttusissa
veljet on ottaneet herneen nenään jostain kun ei vastaa ees viesteihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 18:29

minul on 8 sisrusta.. toisia tapaan useammin, toisia harvemmin.Kerran v yriteään pitää sellainen tapaaminen, että kaikki olis koolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 18:31

nuorempi ja vanhempi veli ja vanhempi sisko.
vanhempaa veljeä tapaan harvemmin, koska hän on niin kiireinen uuden 20vuotta nuoremman typsyn kanssa, ettei ehdi hoitaa sukulaisvelvollisuuksiaan.
mennen tullen noita kahta tapaan. vaikka ei nurkilla asu kukaan heistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:04

Minulla sisko on enää elossa, tapaan häntä silloin tällöin, veljeni menehtyi alkuvuodesta ja hänen kanssaan olin läheinen, melkein joka päivä hän kävi jotain meillä vinoilemassa mitä touhusin remonttia ja maalaamista, olen kaivannut koko kesän hänen huumoriaan kun olen pihalla uudistuksia tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:04

En ikinä,kun niitä ei valetavasti ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:17

sisko ja veli asuu täälä samassa kunnassa , kuin mekin heitä näen usein, 1 veli asuu turuus ja toinen vahdolla , jotta aika usein heitäkin ja heidän perheitään tavataan.. olemme hirmun sukurakkaita , jotta usein pidetään pienet illanistujaiset , myöski serkuja kutsutaan istujaisiin...jotta kiva kööri aina koolla....missä sitten miloinkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:18

Siskoani käyn moikkaamassa aina silloin tällöin, kun välimatkaa on jonkun verran. Enimmäkseen soitellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:19

Minulla on isoveli,joka asuu melkein naapurissa. Olen useasti lastenvahtina, joten sanotaan että noin kerran viikossa ainakin nähdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:20

Satunnaisen epäsäännöllisesti.
Omien "kiireiden" vuoksi jää joskus kuukausia, etten käy. Onneksi sisarukset sentään käyvät katsomassa, josko sattuisin olemaan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:28

Jep, melkein joka viikko näen velipojat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2009 - 22:40

Välimatkat ovat pitkät, että tulee vuosiakin väliin tuossa tapaamisessa. Soitella yritetään veljen kanssa useimmin, mutta siskon kanssa yhteydenpito on satunnaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:22

Eipä ole sisaruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 23:57

no siskoa aika usein, tosin nyt en oo nähnyt 7viikkoon.. veljeä harvemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:52

viikottain, yleensä. asiaan saattaa vaikuttaa että asumme niin lähellä toisiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 09:18

minulla ei ole sisaruksia joten en tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 10:12

Kerran kuukaudessa tapaan vanhimman sisareni. Nuorempi asuu samalla seudulla mutta aikatauluuni ei sovi hänen työaikansa. Mutta silloin tällöin häntäkin, äskettäin hänkin oli lomalla luonani. Keskimmäistä erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 11:32

Minulla kaksi veljeä joita tapaan 1-2 kertaa kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 21:57

Aika harvasti tapaan heitä vaikka mnulla on yksi veli joka on minua 2 vuotta vanhempi. sit sisko joka on minua 2 vuotta nuorempi ja sit minulla on sisko joka on minua 5 vuotta nuormpi. myös pikkusisko joka on minua 10 vuotta nuorempi. ei kovin useesti nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 09:36

Mulla on kolme veljeä, yksi vanhempi veli, jota en tapaa kuin kerran vuodessa tai kahdessa, nuorin asuu eri paikkakunnalla, joten häntä harvemmin ja tämä kolmas veljeni (mua 3v nuorempi) asuu samassa kaupungissa kuin mä, joten häntä tapaan 1-4 kertaa kuukaudessa..