Onko teille käynyt koskaan näin,et mihin aika kuluu?

Poikani täyttää tänää 32 vuotta ja vasta hän oli pieni ihmisen alku ja nyt aikamies.Nyt ihmettelen mihin aika on kadonnut.

Avainsanat: kuluu aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 14:10

Tuttua on. Muistuuhan niitä sattumuksia ja tapahtumia sieltä lasten lapsuudesta, eikä voi uskoa, että niistä on jo NIIN kauan.
Toinen juttu on sitten sen, etten muista, mitä eilen (tai toissapäivänä) sain aikaan.
Kävi niinkuin esi-isillemme, jotka totesivat laittamattomasti:
AIKA KULUU ARVELLESSA, PÄIVÄ PÄÄTÄ KÄÄNNELLESSÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 13:16

se menee varmaan sinne mistä niitä senttejä tulee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.08.2009 - 13:30

On tapahtunut ja vielä pahempaa. Poikani täyttää 42 syksyllä ja aika on vaan häipynyt johonkin. Takaisin sitä ei saa millään, vaikka miten kaivelisi menneisyyden kätköjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 14:01

minunkin pienokaiseni joka just syntyi täyttää 34 .... kaikkein kummallisemmalat tuntui tyttärentyttären 13v syntymäpäivä ... milloinkas hän joka oli 3 v on kasvanut tuon 10 v.. en ymmärrä laisinkaan... tai vanhin tytär 34v jonka just vein kouluun ekaluokalle , lähdin sieltä tippasilmässä, koska hän oli jo niin iso ja lähti koulutielle ...on tämä elo niin merkillistä...no toivoa vain sopii, et ois noita elonpäivä , jotta näkisin niiden pienenpienkin lähtevän koulutielle siihen kyllä menee useampi vuosi 4 ja 1,5 v ovat vasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 14:40

Minulla on vanhin lapsi 34 vuotta, ja hänenkin vanhin lapsi 11 vuotta, minä olen mieleltäni 20 v , ja kroppa 60 v, minulta on jotain kadoksissa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 14:47

kun ei ole minulla lapsia,
en huomaa ajan kulumista lainkaan.
jotenkin vaan sisaren ja veljienlapset hujahtaneet aikuisiksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 15:23

Toisista ihmisistä huomaa ajan kulun. Yleensä nuoremmista, ja lapsista. Muuten sitä ei onneksi huomaa. Itsessämme ei tapahdu mitään niin radikaalia, että sen huomaisi. Onneksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 16:52

Muistan ihan selvästi sen päivän, kun menin eka päivänä kouluun. Äitini ja kummitätini olivat minua saattelemassa ja minua itketti niiiin kovasti, kun tuli niin kova ikävä :( Siitä on kulunut jo vuosikymmeniä siitäkin. Kyllä, saan minäkin ihmetellä, että mihinkä se aika on oikein hurahtanut..
Onneksi aika ei ole jäänyt paikoilleen, sehän se vasta olisikin kummallista =Ö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:46

Voisi se aika edes hetkeksi pysähtyä...että ehtisi mukaan. Tyttäreni muutti eilen omaan asuntoonsa 18v ja minä muutin sitten pienempään. Kauhea olo...olen ihan yksin. Aika ei riitä mihinkään, kuten taas huomaan, että on jo ilta käsillä. Vaikka kuinka kukkuu kuuden aikaan pystyssä, niin ei aika riitä mihkään....mihin se menee?... ehkä sinne vähäviisaan senttipankkiin;))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 19:01

jo maar poikani täytti viime kuussa 20v.
ja justiinhan kuuntelin kättärillä korva bunkassa
hengittääkö se kun ei kuullut mitään
kun toinen veti unta kaaliin jo oli tyytyväinen
17v. sitten neiti synty
ja nyt se jo kulkee omilla teillä
poikakaverinsa kanssa
ensin ne on jaloissa ja nyt missä lienevätkin
kavereiden kanssa jossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 20:57

Aika on kuin Kristofer Kolumbus-känni; Ei tiedä mihin on menossa, eikä perille päästyään tiedä missä mahtaa olla, mutta koko reissu menee valtion laskuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:53

toki, jatkuvastihan sitä huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 10:01

Vastahan minä eilen vaippoja vaihdoin ja tänään hän itse omalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 22:08

Kyllä samaa minä mietin myös samoin kuin sinäkin. aika kyllä rientää. minulla on kaksi vanhimpaa tytärtä jo pois kotoa muuttanut. Nyt ensimmäinen on jo 27 vuotias, sit on toinen tyttö joka myös jyväskylässä asuu 25 vuotias. kotona on vielä poika joka käy ammattikoulua ikää hänellä 19 vuotta ja nuorin lapseni on 11 vuotias niin sanottuna se meidän iltatähti. kyllä lapsista huomaa kuinka aika kuluu kuin siivillä lentäen eteen päin. valokuvista muista että ihan kuin olis ikuisuus kuin lapset olis olleet tollaisia pieniä. vasta pieni vauva ja nyt jo noin iso se on kyllä totta ystävä hyvä.