Apua!! Majoitusta tarvitaan 8.8. jostain muusta hotellista/hostellista kuin mitä Porvoon nettisivulta löytyy! (Täynnä kaikki)

Eli meillä on liput Don Johnson big bandin keikalle, mutta kaikki Porvoon nettisivulta löytyvät majapaikat ovat täynnä! Tai no, Seurahovissa olisi ollut yhden hengen huone, mutta eivät suostuneet viemään sinne varavuodetta!?#%&#?? Onko meidän ihan oikeesti unohdettava kyseinen keikka, koska emme ole porvoolaisia?? Vähän outoa ylipäätään järjestää niinkin suuri festivaali kuin Runebar, jos ei sitten pystytä majoittamaan festivaaleille tulijoita.

Lisätty: 02.08.2009 - 00:49

Googlattu toki on epätoivon vimmalla. Haikkoon asti emme haluaisi lähteä. Näyttää siltä, että kovasti odotettu keikka menee sivu suun.

Lisätty: 03.08.2009 - 19:24

Jess! Sitkeys palkittiin: pääsimme jonosta peruutuspaikalle retkeilymajaan. Melkein menee siis retkeilyn puolelle, kuten joku ehdotti. Kiitos luovista vastauksista, varsinkin sitä "sohvannurkkanettisivustoa" oli ihan hauska selailla huvikseenkin.

Avainsanat: suomi majoitus hakusessa porvoo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 00:48

www.hospitalityclub.org/
www.couchsurfing.org/
tuossa 2-linkkiä. noista voisi löytyä jos hyvin sattuu.

entäs nämä, oletko jo kaikki nuo paikat tsekannut:
tourism.porvoo.fi/en/accommo...ommodation
tourism.porvoo.fi/en/accommo...ommodation/other_accommodation

Lisätty: 02.08.2009 - 03:16

Seuraile Uusimaa lehteä, www.uusimaa.fi
voi löytyä vaikkapa yksityismajoitusta.

Kysyjän kommentti

Kiitos, että olit nähnyt paljon vaivaa! Arvostan ystävällisyyttäsi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 00:09

kysyittekös jo Haikonkartanosta paikkoja ? tai laita googlen porvoosta majapaikat/ hotellit....varmaankin löytyy yösijaa sieltä ja pääsette sinne festareille.... laitatko sen jälkeen viestiä , miten teillä meni ne festarit...? uteliaana oottelee vastusta...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 01:36

riippuu budjetitsa ja lisenssistä jos on koukku ni vuokraa vaunu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 04:30

Reipasta telttailua Porvoon saaristossa ei voita mikään muu kuin vielä reippaampi telttailu.