Miltä tuntuu kun elokuu alkoi? Itsellä on ehkä hieman haikea olo, jotenkin että siinä se kesä taas meni. Syksykin on kyllä kaunis

Avainsanat: syksy elokuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 00:52

onhan tääsä vielä kesää kokonainen elokuu, ja syksylläkin on monesti kaunista ja lämmintä.
voi polttaa lyhtyjä ja kaikenlaisia muita valoja iltapimeällä,
ah, niin romanttista

Kysyjän kommentti

Kiitos suloisesta vastauksesta! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 22:21

Kyllä vähän haikea olo,kun kesä on jo kohta ohi...Kyllä syksykin on ihan kaunista..ja kivaa aikaa..
Talvi sitten kurjempaa..mutta tuleehan uusia kesiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:27

Minusta syksy on parasta vuodenaikaa :O Ei tässä elokuun alussa muuta negatiivista ole kuin se, että työt alkavat viikon päästä. No, sekin onneksi pian on jo totuttu juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:53

kyllä se kesä pikkuhiljaa on ohi.. ja taas pitää odottaa vuosi, että on lämmintä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 23:09

Älä nyt hassuja puhu. Elokuu on vielä kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 23:23

sama juttu.. ulkona on jo niin pimiää ja syksy tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 00:55

Vielä on kesää jäljellä...
Muutama päivä vielä raatamista ja pääsen minäkin aloittamaan kesänvieton. Järvi täyteen isoja verkkoja ja silleen.
Pimeät illat ovat mukavia, kun voi polttaa roihuja laiturin nokalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 01:11

kesästähän on vielä parhaat palat jäljellä, Jouluun on vielä 144 yötä ...

(pessimistillehän se totuus tietty on, että ensikuun jälkeen on jo lokakuu ja kesä auttamattomasti ohi näillä leveysasteilla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 04:37

Koko elokuu vielä jäljellä. Itsekkin lähden vasta elokuussa kunnon mökkilomalle. Syksy on myös hienoa kesäaikaa ja hyttyset vähenevät, sekä sienestysaika alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 07:20

Ei oo vielä kesä mennyt.Eikä tuu haikee olo.Nautin syksyn väriloistosta ja raikkaasta ilmasta.Pimeinä iltoina on mukava olla kynttilän valossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 07:25

No tavallaan tuntuu haikealle, että minne se heinäkuu niin nopeasti luiskahti, mutta elo- ja syyskuu ovat hienoa aikaa. Itse tykkään kovasti pimenevistä illoista ja aamujen raikkaudesta. Olen niitä kynttiläihmisiä ja iltaisin pääsee laittamaan tuikkulyhtyjä ulos...aaahh...ihana elokuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 07:33

Vähän haikealta tuntuu , minä lapsenlapsia mietin eniten että kohta loma on ohi ja koulut alkaa, ja yksi heistä ekaluokan aloittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 09:30

minusta on aina tuntunut että elokuusta alkaa syksy. kesä tuntuu aina niin lyhyeltä ja paikoin kylmältäkin.
aatelkaa ei ole enää kun noin 4,5 kuukautta jouluun =O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 09:47

Kesä siirtyy vuosi vuodelta enemmän syksyyn ja elokuu on keskilämmöltään ihan varmasti yhtä lämmin kuin heinäkuukin. Samanlaisessa sateessa alkoin elokuu kuin edellinen loppui joten ei tässä senkään puolesta ole yhtään synkempi olo.
Esimerkiksi vuonna 2007 elokuu oli helsingissä heinäkuuta lämpöisempi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 11:34

Loppukesää on vielä jäljellä. Nyt alkaa sadonkorjuu. Viinimarjat kohta jo putoilevat, sitten sipulit korjattava uunin päälle kuivumaan. Sen jälkeen alkaa omena show. Sienestämäänkin olisi mukava ehtiä. Remonttia voisin tehdä niin paljon kuin jaksan, joten ei näihin hommiin taida loppukesä riittääkään. Lappiinkin piti lähteä, mutta ei ehdi ei ehdi. Tarvitsisin toisen kesän tähän vielä jatkoksi, että kaikki suunnitelmat ehtisi toteuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 14:13

vielä on kesää jäljellä , mutta se harmittaa , kun isännän loma 6viikkoa on mennyt niin mahdottoman äkkiä....nyt alkaa oneksi arki ja säänöllinen elämä...jotta ehkä siinä mielessä on hyvä asia .. elokuussa satoa korjataan, kuten sienet ja marjat , jotta on taas erillainen kuukausi tämäkin kuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 21:37

Kyllä tässä vähän haikea olotus jo on. Joka syksy tulee sellainen jännityksen tunne.. mikä lie syynä. Tai ei jännityksen, mut sellainen odottava tunne. outoa. Itse lähden lokakuussa lämpöön, niin mulla ainakin kesää vielä jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 22:31

Vielä on kesää jäljellä... Koulutkin alkavat jo parin viikon kuluttua. Tenavat kouluun ja itse töihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.08.2009 - 00:55

ahdistavaltahan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:58

Aikansa kutakin. Harmittaa itseni ja monen muunkin puolesta joille aurinko ja lämpö ovat tärkeitä. Emme ole saaneet nauttia niistä runsaista kauniista kesäpäivistä. En rakasta sateista ja kosteaa ilmaa minään vuodenaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2009 - 22:14

joo kyllä minullekin tulee näin elokuussa vähän haikee olo kun tietää että kohta taas syksy. itse en ole syksy ihminen masennun silloin kun on pimeetä ja sattaa usein.