Nyt on Pangasiusfileet syöty, hyvää kalaa on, grillin parilalla voissa paistoin, suolaa, pippuria ja tilliä vaan laitoin.

5 henkeä meitä sitä söi ja saa ostaa ja valmistaa uudelleenkin kuulemma, siistejä fileitä olivat, ei yhtään ruotoa, en nyt paljon mausteita laittanut, halusin sen kalan maun maistaa.

Avainsanat: kalaruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 01:01

täytyypäs joskus ehdottomasti kokeilla, jos vain täällä jossain kaupassa sattusi olemaan.
kaikki kalaruoat ovat herkkua, ja aivan uusi kokemus olisi tämä Pangasius

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 15:28

Kyllä olis varmaan hyvä joskus itsekkin maistaa tuota kalaa. uskon että oli hyvää,kun sen kerrot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:28

kala onkin niin herkkämakuinen , et ei kannata sitä liikaa maustaa... tuota herkkua pitää kyllä maistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 15:55

Piti oikein googlettaa tuo pangasius, kun en ole koskaan kuullut sellaisesta kalasta. On varmaankin hyvää. Ehkä joskus eksyy minunkin pannulleni tuollaista kalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 16:55

mmh, kylläpäs kuulostaa hyvältä, pidän kaloista missä mausteina juuri nuo.
pitäisi varmaan joskus itsekkin tehdä tuota ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:03

Hei...onko tää nyt sitä uutta Suomessa saatavaa kalaa..oliko se Vietnamista vai jostain sieltä päin? Kiinnostaa näin kalaruuan ystävää kovasti. Kerran olen nähnyt jo meidänkin lähikaupan mainoksen siitä, mutten silloin ollut kotona. Sitä täytyy saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:43

Pangasiusta on minunkin maistettava kalaruokien ystävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:01

Kyllä pitää ehdottomasi kokeiltava..Ihan vesi valuu jo suupielestä,kun ajattelee tuollaista uuttuus kalaa. Olen kalan suhteen kaikkiruokainen. Kalaa tulee laitettua joka viikko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:31

hyvä että maistui :) ite syön juuri kanasuikaleita ja parsakaalia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 13:12

Pangasius tulee jostain Aaasiasta... niin kaukaa kuljetettua kalaa en kyllä syö. Pakasteena sitä näyttää joissain kaupoissa olevan.