No niin nyt munkki on kahvitettu....en kyllä tarjonnut munkkia..onkohan pahoillaan???

Tarjosin kääretorttu..Rypyn antamalla ohjeella..oli kuulemma hyvää..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 13:37

kiitoksia kahvista ja kääretortusta,ei sitä maailmalla saa noin hyvää kääretorttua kuin liisukan tekemä.mukava oli keskustella ihan yleisesti paikkakunnan asioista ei niistä tietoa turisti oikein muuten saa,,ei saa unohtaa aviomiestä kiitokset hänellekin erityisesti koskikalastuksesta
tyytyväisiä olemme molemmat pojan kanssa siikakosken kalastus matkaan

Kysyjän kommentti

Kiiti munkki..tavataan toistekkin...kyllä meillä saa poiketa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 15:20

jos oli tyytyväinen kääretorttuun eikä munkkeja kaivannut niin ei siinä sit mitään, oli kyllä aika rohkeaa olla olemati munkkeja ilman kahffepöydäs , kun munkki tulee kahffeel.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:26

Kyllä hän varmasti siitä kääretortusta piti, ei kai munkki aina munkkia tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 15:52

Hienoa että munkki sai välitankkauksen, niin jaksaa siellä majalla paremmin. Voipi olla että munkki on kyllästynyt munkkeihin, joten hyvä että tarjosit jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:59

Se oli hyvä ko tarjosit kuitenki jotaki.. Jos munkki olis ollu riippuvainen munkeista, olis hänellä varmasti niitä ollut takataskussa, ihan pahan päivän varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 16:56

Itse ne pidä munkeista juuri ollenkaan. paitsi berliininmunkeista.
Mutta noista vaihtoehdoista, eli tavallinen munkki tai kääretorttu, söisin ehdottomasti mielummin kääretorttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:05

Voi että, täällä taas yksi hyvässä mielessä kateellinen, kun Liisukka tapaa kaikki napsuystävät ja mie en nää ketään. Mukava juttu siulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:13

ei ole hyväksi ahmia munkkia mahantäydeltä, kääretorttu tais olla se kevytvaihtoehto, kukas siitä pahastuis ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:45

Varmasti oli munkki hyvilään,ku pääsi napsulaista ihan livenä moikkaamaan.Tuskin se niin munkin kipee oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:32

kääretorttuhan on tosi hyvää, että tuskin on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:53

Tutkittuaan juhlissa sairastuneen munkin lääkäri ilmoitti apotille:
- Ei mitään vakavaa. Parissa viikossa hän on taas polvillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 10:42

varmaan maukas oli torttu ja parempi vaihtoehto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 11:20

Pikkutuhma vanha juttu: Mikä onkaan abbdedissan salainen haave??? Kuuma munkki !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 09:41

Eikös Kotkassa yleensä tarjota munkkipossoa? Ainakin torilla, mutta tapaamisenne ei ehkä tapahtutkaan torilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:51

Varmasti hänelle maistui paremmin sinun tekemäsi kääretorttu kuin aina itsestään muistuttava vehnäjauhomössö.