ukkostaako teilläpäin nyt ? tässä oli äsken sellainen ukkosrintama joka jyrissi ja jylisi, mutta ei salamoinut...

mihin ihmeeseen ne salamat jäivät.. ihmettelee , kun jyrinää oli yhtenään , onkohan lama iskenyt nyt noihin salamoihinkin.. tuollainen ukkonen kyllä sopii minulle, en niitä salamoita välitäkään nähdä...:( hyvä napsun ylläpito....! saiskos sellaisen kategorian , kuin sitä ja tätä , tämä on sitten kategoriassa sitä ... :)

Avainsanat: ukkonen ilman salamointia kategorian pyyntö anomus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 15:13

ei ole ukkosta täällä jämsänkoskella kuulunut. mutta ei kyllä väliä vaikkei olekkaan,patsi kyllä ilma raikastus kun vähän ukkonen kävis täälläkin. Mutta en minäkään salamoista kylläkään tykkää minua ne pelottaa. outoo jos ukkonen jyrisee eikä salamoi lainkaan.

Kysyjän kommentti

joo-o oli kyllä outo fiilis , kun ei salamoita nähnyt , jyrinää vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:35

Eipä ole ukkosta näkynyt, epäreilua, tuntuu että kaikkialla muualla aina ukkostaa paitsi Lahdessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:49

Ei ole ukkostanut täälläpäin. Jotain jyrinää ja salamointia kyllä kaipaisi jo, kun tämä kuumuus on sitä luokkaa, että hengittäminenkin alkaa olla työlästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:13

Ei ole meilläkään ukkosta kuulunut eikä näkynyt. Toissa iltana viimeksi jyrisi ja salamoi vähän. Vettä tuli myös silloin. Sen jälkeen tasaisen aurinkoista säätä. Öisin nousee sitten aika kova usva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:19

Tummia pilviä oli , mutta eivät vielä mitään alas pudottanut ja hiljaisiakin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:07

eipä taas eilisen jälkeen ole paukkunut eikä salamoinut,
eilisessä ukkosessa kärähti tossa reilun kilometrin päässä yksi omakotitalo, eipä ollut ihmisiä paikalla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:03

Ei tullut ukkonen meille,vaikka näytti tosi synkältä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:34

ei ukkosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:18

Myöhäinen vastaus mutta illalla ja yollä satoi. Veikkaisin elosalamoita jotka pimeällä näkyy todela kauas että ääntäkään ei kuule

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:30

Kyllä täällä pohjois-kareliassa on satanut oikeastaan joka päivä ainakin vähäsen,
tämäkään päivä ei tehnyt tähän asiaan poikkeusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 01:06

tosi hiostavan kuuma päivä tuli puolitapäivin sateen jälkeen, oli ihan iltaan saakka.