mihin ihmeeseen tämä maailma on menossa, joka 5 ajaa kännissä, tapetaan ja ammuskellaan, varastetaan ja ryöstetään , ym.. ?

lukiessa aamun lehteä , ei siitä saa millään luotua positiivistä oloa , jot taidan loppettaa lehtien lukemisen , kun ei ole , kuin nekatiivistä txt lehdet täys.. oiskin jotain iloisia uutisia, eikä aina tappoja ym...tämä nyt taas tälläinen purnaus , mutta tosi asia... eletään kuin villissälännessä.. en ymmärä sitäkään... :(

Avainsanat: uutiset tapot känniset kuskit ammuskelut lehdet nekatiivisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 12:00

Positiivisten uutisten kertominen ei ole 'mediaseksikästä'

mitä vähemmän uutistarjontaa on, sitä enemmän täytyy revitellä pienistäkin 'kauheuksista' jotta pääsisi myyväksi ykkösuutiseksi ..

- pitäisiköhän perustaa uutiskanava, joka kertoo vain hyviä uutisia "posinews" , ja katsoa tahtooko joku kuulla niitä - markkinarako?

Kysyjän kommentti

olen ihan samaa mieltä kanssais ... positiivisempia uutisia kiitos... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 11:25

Ei se mihinkään ole menossa.
Nyt noilla uutisilla vain tehdään rahaa myymällä roskalehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:42

niimpä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:55

Elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:33

se on amerikan style iskenyt immeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 13:14

Niin se on: "Huono uutinen on hyvä uutinen." Ainakin lehden myyntitilastojen mukaan. Ja rahahan se ratkaisee mitä kannattaa julkaista ja mitä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 14:20

Tuo jyväskylän tilasto (joka viides ajoi jonkin asteissa humalassa) oli kyllä täysin käsittämätön. Reilu 100 autoilijaa puhalsi perjantaiaamuna ja hieman yli 20:n todettiin ajelevan maistissa. Tuli jo eilen mieleen että onkohan siellä rallien kunniaksi tarjoiltu ilmaista sahtia? Toisaalta osoittaa sen että valvonta toimii, mutta eihän kaikki jää koskaan kiinni joten olisikohan seuraavan sadan joukossa ollut taas 20 päihtynyttä? Varovainen pitää olla liikenteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:36

Jep jep, ihmiset ovat sikoja, tai no anteeksi on väärin sikaa kohtaan haukkua niin.
mutta ihmiset ovat siis hirviöitä toisiaan, maailmaa, eläimiä, oikeastaan kaikkea kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:17

joo se on tätä nykyaikaa kohta ei saa kukaan olla rauhassa missään. ihan kuin ihmiset olis hulluksi tulossa. ihan samaa olen minäkin ajatellut kuin sinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 18:12

Hunningolle! vale, emävale ,tilasto. Tuskin sielläkään kaikia ratsattiin vaan paikat tietäen testataan.Toki ikävä asia !!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:29

Kännissä ajosta pitäisi valtio ottaa auton pois..Niin saataisi kännissä ajelu vähentyä..
Kyllä kaikenlaisia rötöksiä joka päivä lehdessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 17:49

Kyllä hyviä asioita kuitenkin tapahtuu enemmän kuin noita pahoja. Niistä ei vain tiedoteta,koska ne eivät kiinnosta lehtien ostajia. Minä henkilökohtaisesti en lue mitään lehtiä, netistä katselen uutiset ja joskus TV:stä. Näin suodatan ne tiedot, jotka haluan kuulla ja nähdä.
Maailma on vaarojen karikko, mutta kyllä siitä voi kohtuudella selvitäkin. Nimittäin elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2009 - 13:18

Osalla taitaa olla tekemisen puute eli maassamme tulee toimeen ilman että itse tekee mitään.
Demareita siitä saa "kiittää"... se on sitä hyvinvointia josta puhuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2009 - 14:17

Suonenjoella auto otetaan takavarikkoon jos ajaa kännissä. Tätä voisi kokeilla muuallakin.