onko tavallisissa hotelleissa uima-altaita jos on niin missä hotelleissa?

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 15:41

Kylpylähotelleja voi tosiaan pitää ja käyttää ihan tavallisina hotelleinakin, ei sinne tarvitse mennä viikoksi pelkästään lillumaan altaisiin. Lisäksi Tallinnasta löytyy keskustan kieppeiltä ainakin 3 kylpylähotellia, joten sijaintikaan ei ole syrjäinen. Hinnoissa ei juuri eroa ole tavallisiin hotelleihin, joissa ei kylpyläosastoa ole. Itse en enää Tallinnaan muuhun hotelliin lähdekään kuin kylpylähotelleihin.

Kalev Spa on enemmänkin uimahallimainen kuin kylpylämäinen. Paikka on tosiaan hieman kolkko eikä sellaisia löhöilyaltaita juuri ole kuin porealtaat. Lisäksi siellä oli tosi kylmä ja liukkaat lattiat. Suosittelen ennemmin Tallink Spa & Conferencea jos haluaa rentoutumista ja oikeaa kylpylätunnelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 10:10

tuoltapas saat ainakin myös tietoa:
www.tourism.tallinn.ee/fpage...nformation

Pirita kylpylähotelli
Tallink Spa & Conference Hotel

varmasti on muitakin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:24

tavallisissa hotelleissa harvemmin on uima-altaita näillä leveysasteilla, kylpylähotellit sitten ovat ihan oma juttunsa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 10:34

Voihan kylpylähotelleja käyttää tavallisina hotelleina aivan yhtä lailla, erona vain se, että käytettävissä on uima-allas saunan lisäksi, ja voit ostaa hoitoja jos haluat.
Vanhassa kaupungissa olevassa Kalev spa:ssa on alakerrassa iso uima-allasosasto, johon sipsuttelet hotellin kylpytakissa nauttimaan sen seitsemästä erilaisesta porekylvystä uimisen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 11:18

Kalev Spassa olen kerran ollut, ihan mukiinmenevä paikka, mutta jotenkin kolkon tuntuinen kylpylä. Talo on aikaisemmin toiminut Neuvostoliiton uimareiden valmennuskeskuksena, joten siellä on iso allasosasto. Ehkä siitä johtuu kolkkous ja kaikuisuus, joka ei ainakaan sopinut minun korvilleni. Mutta eihän kaikilla ole niin 'kuluneet' korvat kuin minulla.