Oletteko syönyt Pangasius-kalaa, meillä tänään syödään ensimmäistä kertaa sitä ?

Avainsanat: kalaruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 10:22

En ole ikinä kuullutkaan moisesta kalasta,mut Jonin ainakin kehui,et varmasti on hyvää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 08:36

En ole syönyt. Kerro sit millainen makuelämys oli ja miten sitä valmistit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 08:49

Pangasiuksessa on rasvaa neljä prosenttia, 100 grammaa kalaa sisältää vain 90 kcal. Toiselta nimeltään pangasius on suomalaisille haimonni, mihin ulkonäkökin viittaa.
Enpäs ole vielä maistanut, kerro oliko / onko hyvää.
Hyvää ruokahalua, ei ainakaan nuo rasvat vyötärölle kerry, kevyt vaihtoehto rasvaiselle kalalle.
www.karjalainen.fi/Karjalain...36780.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 09:28

Kyllä olen syönyt, sattumoisin just tällä viikolla mulla oli eväänä töissä tätä Pangasius hypothalamus -kalaa (mitähän sillä on aivojen kans tekemistä, hih)? Löysin K-kaupan pakkasest sellasen 'pitsakalaa' -nimellä myytävän (ei siis kalapitsa), jossa kaks annosta/pkt. Uunissa ne laitoin ja se oli niin hyvää kun vaan voi olla ja ostan kyllä toistekin sitä..
Maukkaita makuelämyksiä sulle tään uuden 'tuttavuuden' kans:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:21

työmaaruokala on sitä syöttänyt meille jo useamman vuoden ajan, taitavat tarhata sitä jossain (tai kasvattaa 'kassissa') , ihan hyvä kala, lopputulos on sitten valmistajasta kiinni niinkuin aina ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:13

Ei meilläpäin ole käynyt verkkoon haimonnit.
www.fishfood.fi/index.php?pa...mp;lang=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:30

Haimonni onkin uusi tuttavuus, mutta ei kauaa, sitä pitää laittaa heti, kun sellaista löydän.. miten laitat sen , tai teet ruaksi sen kalan.. ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:48

en ole.. kuulostaa mielenkiintoselta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:37

En ole maistanutkaan moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:24

En ole koskaan syönyt. Jaa että sellainenkin kala on olemassa. En kyllä tiennyt sitä. aina sitä uutta oppii.