Huomenta rakkaat martat ja martit...ja nyt se tyypillinen kysymys. Mitä teillä syödään tänään?

Avainsanat: kesä grilli kala liha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 07:58

Minä grillissä valmistan kalaa, tomaattia ja sipulia grillataan myös ja uusia perunoita keitetään, ollaan ulkohommissa ja myös syödään pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2009 - 08:01

jaa`ah, synttärikakkua ja kaikkea muuta mässäillään. ei omat synttärit, vaan kutsuttuna vieraana.
josko siinä riittäisi tälle päivälle murkinat ja kalorit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 08:34

Aamupuuro on syöty ja tästä lähdössä kohti savonlinnaa. Äidin 83v synttäreille.
Siellä tekasen kermamansikkakakun, pohjan vien mennessäni. Kakku jälkiruaksi, pää menu on vielä avoin, täytyy sitä miettiä tuossa 200 km matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 08:35

Grillipihvit taidan laittaa, ja tietenkin silliä ja omasta maasta uusia perunoita ja sipulia sekä salaattia. Illaksi kutsun joitain ihmisiä syömään rapuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 09:36

Mistä sen vielä tietää kun en ole vielä käynyt verkoilla?

Lisätty: 01.08.2009 - 11:01

Tänään syön siikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:03

Tänään on pyttipannupäivä.
Lähden maanantaina turkuun ja jääkaappi pitää tyhjentää näistä nahistuvista tuotteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:25

Kattarelli kastiketta porsaan pihvejä,tomaattisipulisalattia ja tietenkin uusia perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:28

tänä viikonloppuna minulla on täydellinen vastuuvapaus keittiöhommista (palkinto aiemmista urotöistä) eli odottelen vaan mitä eteen kannetaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:17

toissapäiväivänä tehty makrulaatikon rippeet ja varmaankin lettuja paistelen viel jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:33

isäntä kuorii perunat nakkikeittoon ym. sörsselit siihen ja minä laitan mausteet .. jot useampi kokki parempi soppa .. heh :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2009 - 14:15

Menussani on tänään pottuja ja lihapullia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:37

Lihaa ja ranskalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:26

Ehkä illaksi laitetaan ihan itsetehtyä Pitzzaa. Väillä helppo ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 17:54

Nyt vast voi vastata, kun nähtiin mitä sitten tänään oikein syötiinkään; grillimakkaraa, siannappii, kepsuttii, siannappista kurkkipikkelsii, italian salaattia, paahtista, jälkkäriks lämmitettyy juustoleipää/leipäjuustoo:) lettuhillon kans... Huomen sit vasta ihka oikeesti kokkailen 'oikeeta' ruokaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 20:58

Kalakeittoa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 21:01

Äitillä syötiin uusia pottuja, voisoossia ja kalapuikkoja, nam :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 22:39

Tänään oli kaalikeitto päivä,ja oli tosi hyvää.