Olisko teidän mielestä kiva saada napsukaveri kylään??

Minusta oli ihanaa,kun Ida kävi meillä..saa nähdä munkkia kurvaako pihaan..toivottavasti jarrut pitää meidän mutkassa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.08.2009 - 11:28

Horoskooppini on neuvonut minua olemaan 'laajentumatta' liikaa, eli minulla on jo niin paljon hoitamattomia ystävyyssunhteita, että yhtään enempään en pysty. Olisihan se kiva tavata, mutta siihenkin menee aikaa. Tulkaa kaikki Egyptiin, tavataan siellä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.07.2009 - 23:13

Illman muuta ja muut ilman. Olisi hauska tavata muutenkin kuin näin viestiien ym. välityksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 23:20

Kyllä olis mukava, kun joku tulisi yks´kaks käymään. Taikka edes kaks´yks :O Olis kiva tavata .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.07.2009 - 23:57

Olishan se hauskaa,mutta en koko Napsu-jengiä vois kutsua,tilat rajoittaa,mutta varmaan ootta olleet kirjeenvaihdossa etukäteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 02:21

Ei olisisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 06:03

jo vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 06:52

nyt tartataan kohti kymijokea,kyllä auton jarrut oli ainakin eilen kunnossa,toivotaan että ovat kunnossa perilläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:07

Porvoossa svenska talande naapuri kutsui kylään sanoen jotensakin näin, " kom til byn "
ja minä ihmettelin kouluruotsillani mille paikkakunnalle sitä nyt sitten tästä pitää lähteä
mutta jos Östermyrassa poikkeatte, niin kom till byn bara!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:27

Kyllä syyskuussa on napsu ystävä tulossa kylään ja minusta se on mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 07:49

Voi olisi se mukavaa, mut olen niiiin kaukana teistä kaikista ihanista napsulaisista, että kukapas tänne eksyisi, korpeen. Tervetuloa, jos vaan joku rohkea löytyy eikä pelekee savolaesia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 08:31

Mukaavaahan se olisi. Täällä on monta mielenkiintoista ihmistä, joihin olisi mukava tutustua livenä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 10:30

Jos joku on joskus tulossa vaikka Kalajoen hiekoille niin saa ilmotella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:31

Östermyrassa tulee käytyä harva se päivä, joten Palisanterin kannattaa varoa, milloin soitan ovikelloa. =)
Kokoontumista suunnitellaan jos jollakin foorumilla, mutta aika harva taitaa toteutua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 11:40

tänne turunseudun perämetsiin saa tulla , tänne nimittäin pitää tulla , ei voi ohiajaa, kun tie päätyy tänne mäkeen, mutta toki ois kiva nähdä,uskon et ois oikein hauskaa ja paljon keskusteltavaa, kun olen saanut sellaisen käsityksen , jotta puheliasta väkeä on napsulaiset...tai useammat ainakin...:) olettekos te olleet jo aikaisemmin ystäviä, te joille napsulaiset tulevat kylään, vaikos tämmän kautta tutustuneet... ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 12:16

- kotona olen tosi harvoin, jos sinne ilmestytte silloin kun en ole paikalla, aiheutatte melkoista hämminkiä, sillä kuulutte lähinnä niihin 'salarakkaisiini' ...

- maailmalla mulla on tapana kaveerata mutiaisten (so. paikallisten) kanssa, joten tuskin teitä paljon huomioin ...

- jos satutaan samaan ankkuripaikkaan, olisi tosi hienoa rupatella vaikka näistä onnettomista mokkulayhteyksistä ...
(tänä kesänä on ajelehdittu Haapasaaresta Raumalle, piti keskeyttää toistaiseksi kun sattui vähän kiviä kölin alle .. katsotaan jatkoa, miten remontit edistyy, Kemi oli tähtäimessä ..)

(yhen tunnen entuudestaan, ollaan naitu samasta suvusta, eli nää ohjeet ei koske sua)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.08.2009 - 14:39

juup tokihan se olisi mukavata.
pääsisi keskustelemaan oikein kunnolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2009 - 15:32

joo toki olis mukava tavata. mutta kaikki taidatte asua kaukana et ei taida olla madollisuutta.Jos joku eksys tännepäin niin kertos kuka on mistä voin tietää,kun en ole ikinä nähnytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.08.2009 - 09:46

Koskaan ei ole liikaa kavereita joten kyllä ottaisin vastaan kahvitteluseuraa. Täällähän minä kotosalla oleskelen ja ovet on aina avoinna.

Kokemuksesta kerron että tiukka oli mutka Liisukan kohdalla. Kannattaa aloittaa vauhdin hiljentämisen jo hyvissä ajoin ettei ohi hurrauta ja jokehen joudu.